2010年8月23日 星期一

0823~取消姊妹團?

23-08-2010

Silvia︰有人向我提意big day 唔好要姊妹團喎! 唉~ 


April︰點得嫁..........個個人係唔係你老公~ 哈哈


Silvia︰ 唔係佢


Law ︰有D姊妹幫下手好D wo


Silvia︰完全知道要人幫手


Jenny︰ 唔要姊妹團就唔得, 不如換人啦~ 咁我諗你會冇咁煩囉~ 我第一個報名唔做呀~ 咁我可以安心睇女~


Irene︰ 唔要既原因係咩?


Lily ︰ 斷估都係d女人同女人嘅小風波?_?


Raymond ︰ 要唔要或要乜幫手人名單,由你倆公婆決定啦!要記住:呢個婚宴你同CK先係主角,朋友只係盡量迎合你意思去幫忙你!唔通我提意唔要"姊妹團"要"辣舞團",你又會去改咩


Joyance︰ 但呢一日唔多唔少都要有人幫你跟頭跟尾. 唔要姊妹唔通搵你老公幫你咩! 唔好理咁多, 到時最緊要你個schedule順順利利.


沒有留言:

張貼留言