2013年7月30日 星期二

20130730~PiPi@第11次Acupuncture

30-07-2013  星期二


今日又到期針針了
今日有12.8kg 肥了一點 (^^)v

入到診療室, 我望著椅上的天桃和青瓜粒吠著問︰喂! 你走到咁遠做咩呀? 快D返上嚟俾我食喎! (旺旺! ) XDDD



Dr. Ann-si睇過姐姐e-mail報告得知我脾臟Ultrasound的size同上次相同, 覺得算是穩定! =_=
而再睇我身上那lump, 雖然未知確實是什麼, 但覺得可以試試用針灸, 看可否令它縮小


計一計, 總共針了15支(背上5支, lump 6支, 腳4支)⋯⋯



哥哥向Dr. Ann-si報告我多了跳sofa, 散步多一點就會震, 而且不願行.
醫生話下次針針腳時可試加電電 (O_o)"

姐姐, 下次記得預多d青瓜俾我先得呀 ^皿^


哥哥還向Dr. Ann-si講了我的左眼情況,她說覺得我除了有少許紅就不覺有其他問題,她認為只是一些敏感,而她覺得用生理鹽水洗洗眼,有一定幫助。
本來Dr. Ann-si想開一支眼藥水給我,令我可舒緩一點,但沒有貨。
姐姐向她展示一款兒童眼藥水的成份圖片,她説這眼藥水可以,所以姐姐回家後開始幫我滴這眼藥水了。


針針完之後陪哥哥姐姐收樓... YEAH~~~





今日有一對夫婦分別2個時間入診所, 不約而同都問︰你係唔係柑桔呀? =_= 唔好見哥基都認為係柑桔先得㗎!




沒有留言:

張貼留言