2014年3月29日 星期六

20130329 ~ PiPi 針針@梁醫生8

29-03-2013  星期六


見PiPi修了身,出返條腰,諗住瘦了,點知都係12.3kg,再磅都12.2kg 要再加減肥 (^_-)q



前幾日見PiPi由上次針灸後, 只因為吠叫才有滴尿, 沒有坐在sofa漏尿, 想著可開開心心告知梁醫生.
點知……最後在覆診前就有漏尿了 (...>_<...)
只好告知醫生 ...唉~~


PiPi針灸時我有同醫生講PiPi食開Cosequie DS普通版的,問她可否加青口素?
醫生話可以,青口素有助吸收葡萄糖胺的,所以叫我試下2樣一齊俾PiPi食,或可以買已加有青口素的。
但我見Cosequie 沒有加青口素,只有加MSM。所以PiPi暫時會另加虎虎介紹的青口素一同食。


梁醫生知漏尿, 當然又要加針!
是日18支針針






針完之後姑娘立即獎咗2塊餅餅俾我,所以成功笠了2塊餅餅 (^^)v
但俾隻金毛見到,俾佢鬧(金毛)(°_°)
佢見完醫生出嚟後又再鬧過我=_=


今天我和ck談論過……雖然在這裡針PiPi要坐大堂, 不像之前那中獸醫可獨享診療室一小時, 但在這裡可以坐著抱PiPi, 不用企足一小時, 而且覺得PiPi在這裡比較定定

這可能是牠和梁醫生的緣份嘛 (○^~^○)








沒有留言:

張貼留言