2014年5月21日 星期三

防牛蜱的種種方法


copy from︰https://www.facebook.com/photo.php?fbid=718436521547224&set=a.219646268092921.55996.219023461488535&type=1&theater


最近見到好多牛蜱出現消息,亦都好多人私訊我問我點防牛蜱,怕唔怕牛蜱等等…

點防,肯定的告訴你沒有百份百防牛蜱方法,非常消極!
怕唔怕?肯定的告訴你,牛蜱不止可怕,牛蜱熱先怕得要命
⋯⋯
所以預防勝於治療,預防牛蜱上身,真係不可鬆懈,所以獸醫一定要求滴頸,不過有好多人反對滴頸,始終化學成份,不過個人認為因為滴頸致命定牛蜱熱致命多寡,權衡輕重下,滴頸係我每月必做的事!

滴頸有好多種,每隻都唔同!

REVOLUTION: 可防心思蟲同好小部份牛蜱,藥物入血!主要作用唔係防牛蜱!

ADVANTIX: 美國BAYER出品,香港無代理,所以並不普及,市面上都係台灣代理的貨!有驅趕牛蜱,不入血,停留毛髮上,主要成份PERMETHRIN,除蟲菊脂一種,主要對冷血動物包括牛蜱有毒,當牛蜱接觸到PERMETHRIN就會終段中樞神經而死亡,所以牛蜱不用咬已經死亡!不過PERMETHRIN對貓有毒,所以有養貓一定不可以用!

曾經用過,較油,洗澡後有廿到四十八小時空窗期!

FRONTLINE PLUS:較COMMON,一樣不入血,經皮脂線帶到全身,主要成份FIPRONIL,興奮劑,當牛蜱咬後,經皮脂線吸到FIPRONIL,牛蜱就會過度興奮而死亡,不過就被動,一定要咬先有機會接觸FIPRONIL!
各有各方法,而我一直都使用FRONTLINE PLUS!邊樣適合定用唔用滴頸!就自已衡量!

除左滴頸,牛蜱帶我每次外出我一定有用,重每三個月換一次,牛蜱帶靠身體摩擦產生靜電張藥粉帶到全身!所以要長時間帶先發揮作用!

外出一定噴天然蚤水,主要用NEEM成份,有驅趕作用!無論咩牌子,水裝,粉裝我也有!但噴左一定唔上身,我相信一定無可能!但有噴始終安心,蚤水只有驅趕而不能殺死牛蜱,所以噴左唔代表牛蜱一定唔上身!

最近HIT的驅蚤金牌,不蚤鈴,驅蚤DONUT(NEEM成份味道),我也一應俱全,是否有用,我不知道,只知道多一重保護,多一份安心!

所以無百份百保護,只有可做的就盡做!可以安心多一D,所以不要問我邊樣有用,我只可以講無一樣野係可以做到100%!

每次出街我都做足所有可做的事,牛蜱帶加蚤水,不過三四年前都曾經有過兩次牛蜱上身,兩次發現都係已死去牛蜱,慶幸有滴頸,如果唔係爆發大量牛蜱就大件事!因為一隻牛蜱傳染牛蜱熱定大量牛蜱咬而傳染,機會可想而知!

歸納兩次牛蜱上身都係下雨天同潮濕天氣,所以特別要留意!所以我每次去大玩,例如行山,去過草地,回家一定要沖涼,最近一年我去完高危地方,回家沖濕身,就會用BIOKILL噴全身再用沖涼液推行全身再沖身過多次沖涼液,因為BIOKILL主要成份一樣係PERMETHRIN,所以如果有牛蜱上身,已經可以殺死,避免後患!再用蘋果醋開水淋身,牛蜱不喜歡醋味!


 之後先吹毛,頭十分鐘 其實唔係吹乾,係全身檢查,有無牛蜱上身,因為牛蜱上身唔會即時吸血,要廿四到四十八小時先吸血,所以要好好把握呢個黃金時間作全身檢查!當然有例外,不過出完街,及早檢查身體!

不過如果有牛蜱上身吸血,亦即係有機會有牛蜱熱,但不是每隻牛蜱有牛蜱熱,因為兩次都有即時看醫生,獸醫話無須即時驗血,因為起碼兩三個月後先會驗到!牛蜱熱寄生蟲有兩種,潛伏期有快有慢,每年身體檢查都有加錢驗埋牛蜱熱!亦問過醫生,點解無預防藥物,疫苗之類,原來牛蜱熱不是病毒,係寄生蟲,係血液裡的寄生蟲!

牛蜱熱現今醫學昌明,並非不治之症,如及早發現,可以好快痊癒,所以每天摸下身體,如果唔食野無精神,第一時間檢查牙肉變白同小便深啡顏色就要及早求醫!

成日其想,如果有人發明100%防牛蜱產品,又可能發明防牛蜱熱藥(類似心思蟲藥,心思蟲一樣係血液寄生蟲)你話幾好!

所以無百份百可以避免牛蜱上身,只有盡量可以做的就做!當做晒所有預防措施都有牛蜱,只可以說是天意,不過據聞牛蜱唔喜歡上健康狗隻個身上!所以一定要身體健康,祝大家身體健康!

沒有留言:

張貼留言