2009年12月24日 星期四

《 Love Mi鄭秀文世界巡迴演唱會》

2009-12-24  星期四


今晚所觀看的演唱會是2星期前用CK媽媽所給的Johnnie Walker威士忌贈卷, 加$60($30X2) 所換取的..... 真開心 但.........



演唱會紀念 Tee$250
演唱會紀念長身 Tee$250
兩用輕身 PVC袋$230
長毛巾$100
手鏈$140
限量頸鏈(長)$450
限量頸鏈(短)$480
blink blink手錶$580
手錶$450
Hello Mi 13吋限量公仔$480
襟章套裝$50




離開公司後我們到火車站的『麥記』吃了一點點東西後便欣賞《 Love Mi鄭秀文世界巡迴演唱會》


雖然今晚的表演精彩, 但我倆只是默默的看.


欣賞過後我們一同步行到佐敦港鐵站, 之後各自乘車回家.


 


-----------------------------------


『蘋果日報』報導
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091226&sec_id=462&art_id=13563313


《 Love Mi鄭秀文世界巡迴演唱會》前晚於紅館舉行,現年 37歲兼甩拖多時的鄭秀文( Sammi)整晚不時強調自己是中女,又自嘲乾旱程度有如撒哈拉沙漠。不過 Sammi這位中女於平安夜發雌威,叫全場無拖拍的中女化悲憤為力量齊聲長嚎,嚎爆全場。



身穿玫瑰花裙的 Sammi以勁歌熱舞掀起全晚高潮。


合共 10場的《 Love Mi鄭秀文世界巡迴演唱會》前晚於紅館揭開序幕, Sammi全晚換上 8套歌衫,當中大部份是露背裝。其間 Sammi於演唱會上大談自己的愛情生活,但她的舊愛許志安卻剛巧離開了座位,她說:「我 07年 concert講過家庭,今次就講吓愛情,不過講咗咁耐都係得嗰一個,真係好慘。據報紙講我感情乾旱,我份人實報實銷,乾旱嘅程度已經去到撒哈拉沙漠。」





Sammi直言華仔是生命中最重要的人,二人擁抱合唱,狀甚親密。


攬華仔吻臉合唱
Sammi又與現場觀眾開玩笑,她續說:「我今次啲飛連單丁位都賣晒,應該係啲中女冇拖拍、冇人約,不如大家一齊將悲憤化為力量,一齊長嚎,冇拖拍嘅人一齊嚡一聲啦。」接着有不少觀眾和應齊齊大叫, Sammi即笑言:「咁多中女冇人約,怪唔知啲飛咁爆啦,其實我啲感情講得嘅都見晒報,唔講得嗰啲都係秘密情人,有一首舊歌嘅歌詞會令我想起某啲人某啲事。」她便唱出《恰似你的溫柔》,這時安仔已返回座位。
Sammi整晚多次強調自己是中女,她對劉德華以及陳奐仁兩位男嘉賓都表現得十分主動,她以「生命中一個重要人物」形容華仔。華仔甫出場,全場歌迷叫聲四起,二人又拖手又擁抱, Sammi更親吻華仔臉頰,之後合唱《一起走過的日子》。華仔獨唱時表現極 high,走到觀眾席與歌迷握手之餘,又站上欄杆,其間不小心跌咪。




大露背上陣的 Sammi與陳奐仁合唱聖誕歌,更大讚他有才華。


直言想擒陳奐仁
為了與歌迷慶祝聖誕佳節, Sammi邀請了陳奐仁大唱聖誕歌,二人不時眉來眼去,她更多次稱讚陳奐仁說:「佢一開聲令我溶化,佢再靚仔啲就死啦,家佢都好 OK,我哋啲中女有幾咁撒哈拉先得 o架,我擒住你。每次聽到佢唱歌就暈晒,佢再靚仔少少真係唔得掂。」及後陳奐仁親了 Sammi的面一下。
另外, Sammi前晚唱出電影《長恨歌》主題曲時,提及以往患上抑鬱症一事,她說:「我拍呢套電影時人間蒸發咗一段時間,每次諗起呢套電影都會戚戚然,有美好嘅回憶亦都好辛苦,因為身體唔舒服。其實之前開演唱會都想唱呢首歌,不過臨出場就會抽起,原因喺心入邊有個關口未過到。今次呢個演唱會一開會,我就話要唱,個回憶已經變成歷史、一個往事。」


戴上假髮的 Sammi於跳舞時做出誘人動作。


相隔兩年再開騷的 Sammi,前晚穿上一套插箭婚紗拖尾歌衫大唱經典情歌。


勁歌熱舞部份更掀起全場高潮, Sammi唱出連串快歌時做出多個高難度動作,完成演出後更攤開雙手向後仰跌落台,事後她指舞台與台底的距離有 10呎高。完騷前 Sammi獻唱《唯獨你是不可取替》並說:「呢首歌我一定要唱。」當音樂響起時有歌迷大叫:「安仔!」許志安亦聽完此歌才離開。



Sammi接受訪問時指得知安仔到場,她笑言想叫安仔代唱《唯獨你是不可取替》,她說:「我喉嚨好痕呀,簡直想叫佢幫我唱,我會請佢做嘉賓,但唔會場場做。」她又透露安仔曾表示與女友一齊捧場,她續說:「佢之前話同女友一齊睇,可能冇位啦,佢問我攞飛我一定畀,拍拖更嚟睇。」問到 Sammi為何只露後不露前,她即說:「露琵琶骨咩,啲衫已經好 sexy,唔通叫我露胸呀。」



時裝設計師何志恩( Johanna)讚揚鄭秀文的演唱會舞台服裝「好 Sammi」,她說:「整體印象幾 strong,以一個 stage performance嚟講,幾 catchy,佢嘅性格係可以 carry到一啲玩嘢元素,好似橙紅色燈罩裙,得意得來幾型,幾襯佢。同埋另一件桃紅色大膊裙,個色嬌得嚟好易娘,但 Sammi一向幾受呢隻色,着出佢唔係太女人,而係前衞得嚟又女仔嘅一面。」
Johanna特別欣賞服裝的靈活度和動感,她說:「啲衫誇得嚟好有動感,好似插箭裙、玫瑰裙,好大件但一樣可以跳到舞,唔係一件死嘅衫,徐小鳳嘅歌衫都係好誇,但只可以企喺度唱, Sammi嘅衫就好自主,比較 easy。」



Sammi的燈罩裙獲設計師何志恩大讚有型又得意。


 


『演唱會歌List』
1.Chotto等等/叮叮噹
2.默契
3.不來的季節
4.值得
5.娃娃看天下
6.長恨歌
7.MedIey: I Will Survive/ Can't Take My Eyes Off You
8.罪與罰(與 24味合唱)
9.上帝早已預備
10.信者得愛(與 MC仁合唱)
11.回來我身邊
12.恰似你的溫柔
13.不要驚動愛情
14.一起走過的日子(與劉德華合唱)
15.我恨我痴心(劉德華)
16.Medley:獨家試唱/星秀傳說/煞科
17.叮噹
18.Medley:感情線上/親蜜關係(握手位)
19.Medley:上一次流淚/終身美麗/不拖不欠/落錯車
20.Christmas Song(與陳奐仁合唱)
21.唯獨你是不可取替
22.唯獨你是不可取替( Encore)



沒有留言:

張貼留言