2010年9月1日 星期三

0901~姊妹請停下來吧

01-09-2010


5月尾我同3個姊妹傾衫時, 我俾佢哋自己諗衫, 著褲我都無問題, 只要衫(主色)唔係黑色等深沉色已OK, 但她總是要求深色衫褲, 可能因為J覺得自己肥掛!

同J傾過…… 雖然CK和我妹都話換人, 但我同佢由細玩到大真係唔想咁, 最後我只好讓步...


那時, 我點只把火呀, 嬲到發燒呀




之後第二日問清楚另2個想著乜... 佢哋都話揀咗裙就裙, 而且都唔想煩..... 咁好啦, 我只好問J小姐佢想著乜, 咁J小姐話都係意願想著褲, 咁我咪尊重俾佢著褲囉, 但我請佢尊重我, 搵一件近香檳金色衫來著。。。 咁佢都話OK的, 之後收線

點知佢唔夠15MIN 打返電話俾我, 話不如佢唔做姊妹團, 只係當普通朋友幫手, 咁佢著褲, 但唔會著香檳金色衫, 但都唔會著黑色等深沉色和藍色, 會著其他淺色衫我立即講... 吓! 你E + 話唔做, 叫我搵人?


再同佢講~講~講~.... 之後佢又話: 有朋友問佢點解做得咁唔開心點解仲要做, 當普通朋友都要幫手...... 我都話夠有朋友問我點解發生咁多事都唔換人啦.... 我話都係"友情"而令我唔換人


之後再過幾句之後我話我都要同CK 傾, 遲D 搵佢..... Lunch之後J小姐再CALL我話:當佢LUNCH前無講過, 照幫佢訂返條杏色XL碼裙

我聽到都O晒咀, 但佢都咁講, 我咪算囉..... 但身邊和妹都叫我應該換人, 因為如果再係這幾星期發生事, 咁我仲煩..... 但我都話算囉, 過咗去了, 佢E + 做咪OK囉....但如果再發生事(第三次事)我就一定換人


點知............

J小姐係我妹MSN訊息見到一句「激到主角發燒了.....開心嗎 ?」(但這句已經係前一日已打咗出嚟了).... 之後J小姐MSN我妹和我...問我妹句說話係唔係話佢

我咪話唔想講咁多/ 唔得閒/ 費事講多失感情, 就閃咗了

之後j小姐喊住打電話俾我, 叫我叫我妹唔好咁樣, 話佢已經講咗SORRY, 仲想佢點


我心諗:但我唔多覺佢有講過囉!

我同佢講,我明, 我知你知道我唔激得, 太激動會發燒, 你想唔到

而我仲話, 你都知我妹D 脾氣, 我都無法, 佢只係太鍚我, 見我被激到發燒而唔開


就係這一下令我死心了


第三次搞事, 而且你話做得唔開心嘛, 咁咪唔麻煩你, 唔駛你做囉


咁我係FB, 留咗段野係3個姊妹和CK


這2天發生咁多事之後有不少人向我表示:如果發生這麼多事,點解仲 要佢做落去?
點解?我諗係因為多年的友情吧!

而今早再發生一些事件之後,JENNY向我表示有人向她說:如果當 姊妹團咁唔開心,點解仲要做落去?點解仲要當普通朋友去幫手呢?
她還歉意表示可能自己太緊張,忘記了這婚禮主角不是她,所以...
這也可能因為她關心我這個朋友吧!


事到如今睇嚟我需要「放手」了!我需要當衰人了!
我不希望事件再有事發生令我們的友情破裂,所以我決定「放手」了.
JENNY請你不用再費心當我姊妹團之一了,但也希望你在我大婚當 日和家人一起開開心心的到來參加.

JENNY,感謝你這數個月來的幫助,令你這麼不開心十分對不起!
令你這樣困擾,對不起!希望你謜諒!


這2天的變化太大,真令人吃不消,但夠了,希望請把事件停下來

加上心諗..... 我妹這句昨天已打電話俾你唔講, 等今日先嚟講? 而且你唔好話我發燒一D 唔都關你事囉! 唔好話我妹暗串你, 就算明串你, 你都應該唔好出聽囉, 因為點都同佢那天的MESSAGE有關啩!?



你係要搞事, 搵事嚟嘈, 咁我真係唔包之後3-4星期你會唔會又搵事嚟嘈囉, 到時我再換人咪仲大鑊


咁 我SENT咗之後佢回咗俾我.....


你不是衰人, 只係我做錯, 錯左我太緊張你這個朋友, 錯左我太執著. 這全事我的錯, 但錯左又點冇可能返到轉頭, 我只能同你道歉,
而今早, 我只要想你同你的妹妹講, 我個心, 不是黑色的, 點知換來的, 只是叫我不用左做姊妹, 連幫手都不用, 可能你會覺得好奇怪,
點解我好想幫到佢手, 因為我真真正正的當佢地兩個係我的親姊妹, 由細到大, 我都係咁諗

佢仲係電話同我... 佢太投入, 當咗自己係「主角」喎


之後我當中一個賓客係J小姐的朋友, 問個朋友搵地址時, 點知他問返我係唔係當中因為衫的問題鬧過不快.... 我心諗, 如果由J小姐口中講出嚟咁你一定當我錯..... 無所謂啦, 你點睇都好, 你問得, 我咪講囉

點知這個男性朋友聽到一半已經話我換得遲, 再講下去話我應該一早換人

他講返願來他和J小姐當中有個V小姐, J小姐向V小姐講過當中的事, 而V小姐已經叫J小姐唔好咁執著, 而且個婚禮唔係佢當主角, 唔可以要人哋跟佢意思去做, 但J小姐都係聽唔入耳

J生咗個女,肥咗無乜點著裙, 但上次佢幫另一朋友當姊妹都著過


而這男士講返, 願來他結婚時J小姐都"發過癲".... 估唔到男士都用"發癲"來形容佢

話佢排坐位時V小姐被安排同佢其他同事一齊坐, 剛好一圍, 而J小姐一家三口和我&妹一齊坐..... J小姐見到立即CALL 他, 勁嘈.

最後這男士一句.... 排好了, 就咁啦!
他再講過, 之前都聽過J小姐都試過一次被新婚叫佢唔駛當姊妹.




其實講來講去都係衣著問題, 令佢咁煩

咁你覺得我衣著要求過唔過份嗎????

我自問唔係過份, 我的要求都係好普通的要求, 而且我都讓咗步啦

沒有留言:

張貼留言