2012年2月4日 星期六

0205~SPCA慈善步行日2012@HK Disneyland


 


05-02-2012  星期日

在2010年我們和臭迪一起參加過
『SPCA 救救狗狗慈善步行日@HK Disneyland Resort』  覺得很開心呀 而去年因為silvia姐姐腳傷所以不可參與, 但今年又可參加了  

「希爾思x香港愛護動物協會救救狗狗慈善步行日2012@香港迪士尼樂園度假區」
Hill’s x SPCA Family Wag ‘N’ Walk 2012 @ Hong Kong Disneyland Resort
http://www.spca.org.hk/chi/news/petwalk2012-details.asp





















 




之前姐姐無同我講今日會有活動, 所以我一直安靜的睡 
但奇怪的是……清晨6時, 姐姐的鬧鐘響起 她打了個電話給CK哥哥叫他起床後再睡多一會
大約6:30, 她的鬧鐘再響起……她起床了
她洗面刷牙後擁著還在姐姐床上睡著的我 
之後向我說︰起身食早餐呀!
咁早食早餐, 唔好呃我啦 (賴床中……)
姐姐輕輕拍我說︰係呀! 起身食早餐呀!
真的?! 立即起床!

姐姐餵過我吃過早餐後她便更衣、收拾我的水樽、水兜和零食……等等出街用品
帶我去街街嗎?
忽然姐姐的電話響起 可能是CK哥哥呀  哥哥也來和我一起出去玩玩嗎? yeah~~

立即坐在門口等哥哥……當聽到電梯叮一聲, 我立即伸頭出閘外, 向電梯位置看; 不是
再等, 叮一聲又不是……等了很久呀


終於等了到
立即出門到港鐡站等臭迪、Berncie姐姐和她的同事們
約了7:30集合, 而各人都很準時



雖然今天也是渣打馬拉松, 但我們那邊的青馬橋沒被封鎖, 所以開車後不久已到達了


AVI PAZ 4條女︰Bernice Hsu 、雪梨妹、 Karen Chan 和 Caroline Lam

紀念品換領中
待Silvia姐姐和Berncie 姐姐報到和取禮品、Check Point Card後便可以出發


步行了一會便到樂園入口及售票處. 雖然無得入樂園, 但我們會在這裡小休和影相


似唔似幫王子、公主拉"狗車"呀?


臭臭搶晒鏡

 

這噴水池也是其中一個影相位



病了一段時間雖然瘦了很多, 但相反來說身形fit了, 而精神也不錯




還有2000米才到終點, 要加油呀
 


路線與2010年行的不同, 沒有經過海濱長廊, 路線短了, 而影相風景也少了
可能因為咁, 所以大會安排了這些咭板給各人影相 




臭迪的主人…Bernice姐姐……好似走難呀 她表示是2012年地球末日走難演習中喎


迪士尼好萊塢酒店前留影.  

 這也是第二個check point位置附近


1400米後到終點 


幾快收集齊3個check point


還有800米咋 


送汽球給狗狗的姐姐送前會問: 狗狗會唔會咬爆ka ?
但估唔到最後..... 唔係我或臭迪整爆, 而係…… ck哥哥 



還有300米就到終點啦

到達終點前的一個大草地, 我們來個小休, 影相和飲口, 當然不可缺小零食啦

估下接唔接到 ??




我和汽球狗狗與Carman姐姐合照

好似影結婚相咁.....Sweet



CK哥哥話我同佢影相會黑面.... 邊有喎



步行完畢每隻狗狗都有一張證書



未夠中午12點已在回程了, 我們3位小朋友在車中




得到的記念品+2粒GP電池... 還有張証書呀



好好玩, 好開心呀希望下一年步行的路線和2010年相同啦 



 

1 則留言:

  1. 冬冬: Pipi 你就好啦可以去步行, 今年爸爸要準備考試所以我地去吾到呢, 媽咪同我都支持左2年架,希望下年可以去啦.
    [版主回覆02/17/2012 16:17:24]PI PI say: 冬冬妹, 2010年我哋都有行呀 ^^ 那年行海旁好"正"呀 ^^
    而姐姐上年扭傷腳無得行, 但聽臭迪主人講上年行得好短, 唔好行喎! 是嗎?
    我都希望下年可以繼續行 ^^

    回覆刪除