2012年9月16日 星期日

0916~PiPi無故被打



16-09-2012  星期日


今晚帶同Pi Pi到ck父母家做節, Pi Pi好慘, 無故被我用鞋打了頭仔一下


事原……
今晚帶同Pi Pi到ck父母家做節, 而ck二弟的兒子仔“亞俊”, 他20歲仔都話驚狗
但他不是一見到、行近或點他就會叫那類真的害怕, 只是"驚囉"

但ck媽咪話不用理, 帶Pi Pi去做節, 因ck爸媽都知Pi Pi算是一個乖小孩, 同時她們也愛鍚Pi Pi的

這夜ck 爸爸下廚煮了一些小菜外, 還煮了… 椒鹽賴尿蝦、薑蔥蝦碌和凍蟹

都本來無乜事, 但亞俊進食全無table manner
食到四處都係 剝賴尿蝦殼後就算有濕紙巾抺手, 他都"是是旦旦" 手指總黐著一些東西
手指黐著的不是辣椒碎, 就是蝦殼

平時我不會理會, 但今日不同, 因為有Pi Pi 呀!!
很多狗狗都會在主人用餐時在枱下坐, 等"下欄", 更何況為食的Pi Pi
萬一Pi Pi 吞下蝦殼, 就會有機會弄傷食道
 
我見亞俊坐位下有垃圾, 又見Pi Pi 又四處行, 四處舔

我立即爬到枱底喝止Pi Pi
Pi Pi 當然沒有理會我, 我情急之後一隨手攞起隻鞋打了Pi Pi 頭仔一下
我即時黑晒面, 之後幫Pi Pi 落狗繩
我黑面不是因為四處舔地, 而係因為20歲仔全無table manner 亞悛令我要幫Pi Pi
落狗繩後我綁Pi Pi 在廁所門口前, 之後我行回坐位進食
當我反回坐位時, ck經過我身邊, 我即時細細聲簡單向他說事件因由

被我綁在廁所門前的Pi Pi , 過了一陣子後, 牠開始嗚嗚叫了~
再過一會, PiPi開始細細聲吠. ck媽媽見可憐PiPi的被綁在廁所門前, 行到牠身邊安慰, 叫PiPi不要再吠……但她可有想到, PiPi和小朋友一樣會「得寸進尺」呢? 你越叫她安靜牠越會吠. 這樣, PiPi會吠叫得更大聲
PiPi一吠, 我的心就痛了牠再吠多2聲, 我差點想哭出來
無故的PiPi要被我用拖繩綁住在廁所門前……我當時其實很心痛的

 
幸好, ck都好幫手, 簡簡單單吃點飯餸之後就解開PiPi, 抱PiPi返回sofa 坐, 給PiPi安撫了
再過一會, 我給PiPi餵過Dinner之後, ck爸爸和ck三弟(豪仔)的女朋友叫我坐回去再食, 因為他們見我食得很少

收拾飯枱時後, ck立即抹地, 而他們一家3口同時走了, 這時我才放PiPi 落地咋

之後ck 向他爸講亞悛全無table manner ……ck爸話︰佢自己個仔, 自己個老豆唔教, 唔通我做亞爺教呀?
連ck爸爸都咁講, 我可以如何

之後我向豪仔的女朋友講…她話她睇到亞悛地下很多垃圾, 她和豪仔都知發生什麼事.
而她都覺得我綁住PiPi 避免PiPi 有事是應該的

平時甚少有蝦有蟹, 所以PiPi在地下行都無所謂

講真, 我總會想帶PiPi過去, 一來, 我不想PiPi又自己一個留在屋企; 二來ck爸媽都鍚Pi Pi



其實除了那個亞俊, 其他人對PiPi都ok 的
日後如亞悛去ck爸媽家聚餐, 我還應該帶PiPi去嗎?

沒有留言:

張貼留言