2012年12月14日 星期五

1214~姐姐帶病回家PiPi被捉著

14-11-2012  星期五



雖然姐姐服食了3晚「幸福」 已無星期二晚咁差, 但都未叫康復, 她同事建議她看醫生後回家休息, 所以姐姐今又提早回來

下午, 姐姐病假回家入門時未見我出來迎接, 心想:唔通係自己個窩到瞓得好冧?
點知姐姐再行入d見到.....(o_0)


姐姐︰你點上去ka?平日我哋返工之後你都係咁?點落床呀?(
平時要抱上抱落床的)!

姐姐食了2個麵包和服藥之後上床瞓……這個時間, 我扮可憐的企在床邊叫姐姐抱我上床, 要求一齊瞓  

姐姐說我是…真係扮嘢一流的戲王之王   吹漲!!

哥哥姐姐間中會見我發傻勁跑, 之後會跳到上床, 但次數不多

而姐姐最驚我由床上跳落地
因為床中間至床尾對開有衣櫃, 床和衣櫃相隔得一尺多一點, 怕我會撞櫃
而床頭有我個窩窩, 如果跳落地不小心踩中. 怕我會跣親
姐姐話︰PiPI唔驚我驚呀



冬媽送給PiPi的聖誕禮物今日收到了
但因為信箱細 塞唔入, 好彩今日下午病假咋, 如果唔係, 可能比人拎走了
多謝冬媽媽 PiPi 過幾日影聖誕燈飾就可以戴住影, 一定好靚仔


 
而今晚因為ck哥哥要北上工作, 今晚不回來, 所以我沒有入哥哥電腦房睡, 只在睡房前的窩子內睡, 陪著在客廳中玩電腦姐姐



其實哥哥姐姐不介意我上床睡的, 只要我不破壞, 不倒蛋就可以了
哥哥姐姐, 知道了

沒有留言:

張貼留言