2013年6月1日 星期六

0602~PiPi的新伴游男「亞康」

02-06-2013  星期日

2星期前舉行完 2013下水禮 後, 姐姐話希望可以每隔一個星期都帶我去游水水

前幾天, 姐姐見天文台預告今天吹東南風, 所以急告ck哥哥和他的堂細佬妹, 約大家一齊陪我游水水呀
最後……除了哥哥和姐姐外, 得"堂細佬"康哥哥有時間陪我
康哥哥今天要返工, 返早上11點, 但他也陪我一早向石澳出發
經過上次的經驗, 哥哥話要未夠7:30已經坐車車出發, 先到柴灣接康哥哥…嘩! 康哥哥變了"肥男"呀, 之後再去石澳

ck哥哥話天氣咁熱, 太陽咁猛, 早去早回, 費事曬燶變賓賓喎
哥哥姐姐都話一早D水水好凍, 但我PiPi仔好叻, 一豬當先下水


游呀游~~

今日D 水水好清


水清得可以清楚見到我如何操水

水清到連PiPi個屎忽窿都見到

游一陣就要上岸休息一下, 免得過度疲勞而出事
 
康哥哥話要同我影一張「型仔」相
康哥哥, 你記得收腹, 收起個大肚腩呀


2位哥哥"夾"住我……想點?

哈哈! 來個「人肉滑浪板」啦

ck哥哥, 你舉重嗎?

玩完要去沖一沖"淡水"才可以回家

要我這位尿墊代言狗 簽名嗎? 

游完水, 影返張「型英帥靚正」先

游完水水姐姐就幫我洗白白, 而哥哥很開心, 因為我俾他幫我吹毛毛呀……但只係一陣, 因為姐姐沖完身出來之後我都扭計計, 要返姐姐幫我吹身


 笑話
今日9:30已經走了, 但我同上次一樣, 走時唔願行, 扮晒嘢話D沙熱熱唔行,姐姐和哥哥3個好嬲又好笑
最後, 姐姐認輸了, 都係抱我離開沙灘 !




沒有留言:

張貼留言