2013年6月11日 星期二

20130611~PiPi@第10次Acupuncture

11-06-2013  星期二
 
 
今天是第十次針灸了
 
因為落雨, 所以哥哥話用個運動袋袋住我行去坐車車, 免得我濕身濕腳 -^﹏^-
而姐姐哥哥話要著短䃿水鞋沙灘裝同我去……姐姐哥哥,會影衰我嗎?(¬_¬)

 
看哥哥這個“湊仔男”look ㄟ(^﹏^ ㄟ)
 
準時4點去到, 但因receptionist沒有向Dr.Ann-si講, 所以少了20分鐘見Ann-si <(‵~′")>
幸好“金毛助護”醒目, 如果唔係……不可想像 ( ̄﹁ ̄)⋯⋯
 


Dr.Ann-si話我大至上OK! 雙腳反應OK! 只係背部某位置比較敏感(這是脾胃的穴位嗎?).
當施針時, 哥哥也覺得那個位置在施針那刻我會縮一縮的 (⊙_⊙) 如果唔係有小食, 我可能會 (╯‵□′)╯ ~╩╩


 Dr.Ann-si向哥哥提及何時給我ultrasonic覆查?
Dr.Ann-si覺得我的健康已好了很多, 所以可拖長一些才覆診, 2個月也可 (^v^)v 但因為Dr.Ann-si 8月不在香港, 所以7月尾覆診. (但身上的油脂粒無提過, 應該都無乜Idea了=.=")

 
 
 
 
平時3個人服侍我, 今日得哥哥和姐姐2個, 好彩有青瓜和菜芯粒引誘, 如果唔係……
哈哈 <( ̄︶ ̄)>

沒有留言:

張貼留言