2013年6月8日 星期六

0608~PiPi say︰喂!你搵邊位呀?

08-06-2013  星期六


喂!你搵邊位呀?



係呀!我大少爺PiPi哩2日返媽媽家渡假,所以邊一個人出出入入都要問過我先 ψ(`∇´)ψ




記得以前有幾次因為我八掛,八走廊出面發生乜事,伸了半個身出去(因為我瘦和fit,所以捐款到出去),嚇死姐姐
姐姐見這情形下, 都唔知推埋我下半身出去好?定拉我下半身拉回返入屋好?(O_o)
最後姐姐出動小食引誘……我自己慢慢後退入返屋

其實姐姐知我出入自如,只係她總是驚click 住
姐姐見到都真係唔知好嬲定好笑σ(^_^;)


我這個八掛PiPi必定會做好本份p(^_^)q


這是我的職責,也是令我keep住青春活力的方法^_−☆

沒有留言:

張貼留言