2011年9月28日 星期三

0928~沙巴5天遊の4「本死無大害~出海」



28-09-2011  星期四 


第三日食酒店早晨已經開始覺悶...點好?
真折墮

原來酒店會預一些麵包餵雀


上面D雀食包包時會跌啲落地下, 咁其他小雀雀都有得食


Rose提醒我哋這2天唔好去「美人魚島Mantanani」, 原因船程遠, 海上會很大浪而危險
所以我們決定去鄰近的「沙比島Sapi Island」 
由我們住的Sutera Harbour Resort 去很方便, 因為這裡有一個私人碼頭可以直接坐船前往幾個不同的島, 這可能比住「Shangri-Li's香格里拉」還方便呢 


到達後我第一件事當然要睇睇「科摩多龍」啦
pi pi 仔千萬唔好跌落去呀








去到有講廣東話的工作人員介紹島上有什麼活動…浮潛/香蕉船/水上電單車/水底電單車/水肺潛水
因為這2天的大風浪令我們對浮潛沒有興趣, 因為預計到近岸的海水會比較混濁.
我和ck商議後決定先試玩水底電單車(RM250一人), 因為可以到水下5米深, 而不用學習潛水技巧, 如果覺得ok, 就再試玩水肺潛水

我落水時唔記得帶埋小pi pi 落水玩"水底電單車" 咁我只好係岸上影番張相啦


想像中~~~預備落海


幾型仔



之後食"所謂的自助餐" 要RM50, 無乜好食, 仲食完即止
下次去的話都係去小餐室叫一碟碟食好過




估下小pi pi係邊??


在這呀


乘船回Sutera Harbour Resort 發現…其實碼頭邊比出海仲平靜, D 水仲更加清



幾多魚





咁都有證書??!!
ck話只係証明你有俾錢喎


返回酒店後發現天氣開始轉好了



休息過後再出動
發現……尋日買, 今日著
啲人真係呢~~


這是AGENT介紹在「默迪卡購物中心」的一間找換店
馬幣咁快用晒又要換過


跟據Gregory Lee 介紹, 我們到『永豐』買「海參鹼Sea Cucumber Soap」
據知這鹼對皮膚很好的 
RM80/10件 


在『永豐』又可以買雪條, 但小pi pi 又係無得食... 尖多紅豆 & 榴槤

 

『富源』的下午茶, 只係RM6.60 咋
5日中有3日都係食這個... 好味


另一Agent 介紹的「新記肉骨茶」店, 但我哋覺得前一日的"佑記"好味D



這間埋單要RM48
而店中的"黃酒蝦"幾好味


今日的收穫


新買的咸魚, 仲買咗6隻海馬


RM20/12個……有人話當中10個係佢食的喎...


酒店夜景







明天最後一日……待續…

 

沒有留言:

張貼留言