2011年9月30日 星期五

0930~踩入yahoo辦公室


30-09-2011  星期三


好地地用梗Yahoo Blog! 無啦啦Yahoo Blog! 話要升級, 佢升級佢事, 但無拉啦又話修改條例(根據Yahoo!保護兒童政策,所有用戶的註冊年齡需滿13歲才可使用社群服務,包括新版Yahoo! BLOG)

咁似前開我和我的小豬們 - 小肥pi豬 - Yahoo! BLOG 時無這條例, 咁我咪用返PI PI 仔實際出生日期嚟開囉, 點知……
 

在沙巴旅行時已不停同YAHOO香港 E-mail 和 chart,詢問有何解決和修改方法
但他們堅持話…如果我想修改出生日期的話必需持身份證親自到雅虎香港辦公室(銅鑼灣希慎道10號新寧大廈27樓)進行身份核實
辦公時間︰ 星期一至五 上午九時至十二時半、下午二時半至六時 (公眾假期除外)

頂! 我唔駛返工咩?! 唔通為咗個EMAIL 和 BLOG 請假呀?

初初諗沙巴回港那天1450回到香港, 1800應該趕到去銅鑼灣辦理啩?! 但點知八號風球 搞唔到


在差不多放棄, 但又死唔心息的心態下直接打電話到雅虎香港
那女職員好好人呀問我邊到返工和幾點收工? 之後話等埋我去搞手續修改出生日期
佢仲話其實可以受權俾人幫我辦理的.

頂! 咁答我E-mail 和 chart的職員搞乜呀??



算! 搞好我就安心了
我要繼續俾心機打BLOG
 

沒有留言:

張貼留言