2011年9月30日 星期五

0930~迫住轉BLOG  ╮(╯_╰)╭

2011-09-30 星期五


好地地用梗Yahoo Blog! 無啦啦Yahoo Blog! 話要升級, 佢升級佢事, 但無拉啦又話修改條例(根據Yahoo!保護兒童政策,所有用戶的註冊年齡需滿13歲才可使用社群服務,包括新版Yahoo! BLOG)



咁似前開我和我的小豬們 - 小肥pi豬 - Yahoo! BLOG 時無咁條例http://hk.myblog.yahoo.com/silvia-pipi,
咁我咪用返PI PI 仔實際出生日期嚟開囉, 點知……

話如果我想修改出生日期的話必需持身份證親自至雅虎香港辦公室(銅鑼灣希慎道10號新寧大廈27樓)進行身份核實
辦公時間︰ 星期一至五 上午九時至十二時半、下午二時半至六時 (公眾假期除外)

頂! 我唔駛返工咩?! 唔通為咗個EMAIL 和 BLOG 請假呀?


左計右計……只好把BLOG搬屋了




到10月, 大家要遷移玉步,
過這裡睇PIPI新消息了
http://blog.yahoo.com/pipi-silvia


但如果我攪得掂, 就唔駛搬了

沒有留言:

張貼留言