2012年7月1日 星期日

0701~PiPi的七.一回歸


01-07-2012  星期日


其實“七月一日回歸紀念日”是什麼呢有乜用呢我唔知, 只知哥哥姐姐多了明天一日假期陪我

今日假期如常陪哥哥姐姐到銅鑼灣大坑食早餐, 之後去散步和梳毛
哥哥姐姐食早餐我會乖乖的陪, 等食完為止, 因為我知道走前, 我會有一小塊麵包作獎賞

看我這樣全神灌注望著塊麵包, 就知我多想食啦
姐姐見我這個為食樣太可愛, 所以要ck哥哥立即拍下……有乜好影喎



因為ck哥哥公司有同事要「出席」大球場觀看活動, 所以今天我們向大球場方向出發, 看會不見撞見他的同事喎
未到大球場, 我們先在下休息和梳毛, 今早不太熱, 坐在樹蔭下, 真舒服



休息梳毛過後, 再向大球場出發



場入面有乜睇? 哥哥話有唱星、明星喎
哥哥抱我站在閘外, 我從閘邊望入……人山人海, 嘈喧巴閉! No good 呀
影完“到些一遊”張相好走啦~

今天下午茶︰自助沙拉餐
自己撕, 好有快感呀


一個有與的狗吃菜報導
http://www.getjetso.com/forum/thread-287178-1-1.html




明天還有一天假, 會去邊呢?

沒有留言:

張貼留言