2012年7月19日 星期四

0717-19~PiPi身上的牛蜱

17-07-2012 星期二


Pi Pi 出街會有用Force Field 天然防虱噴劑+Preventic Tick Collar, 但剛和牠落街散步完回家幫牠抺身後, 見到在牠躺睡的身旁地下, 有一隻牛蜱B向住牠爬梗過去
好彩捉到, 但唔知仲無


試用水浸, 無死
 

太驚, 由洗碗盤沖去, 再洗了一些碗碟, 但點知…… 第二天早上, 見到這牛蜱B由去水位爬回來呀
立即用火機燒它, 之後用廁紙包著沖去廁所


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
19-07-2012  星期四

落街散步完回家後, PiPi 和ck坐在sofa時, 我在PiPi身上發現另一隻, 比星期二晚見到的大隻, 而且個身係黑一點的牛蜱
同樣用火機燒它, 之後用廁紙包著沖去廁所
 
立即幫PiPi check身體/毛皮……touchwood, 暫時無見什麼. 抺身過後, 我再一次幫Pi Pi 噴防虱水
門口外的地毯、Pi Pi  2個床舖、我們張床也噴了蚤水
我穿過的褲洗了, ck的衫褲和我的衫check過了……無!

ck立即行動, 把屋企、sofa、床、地下用吸塵器吸過了, 鞋都望過下了..... 希望安全渡過啦 



網友話︰牛蜱好多時身隱藏後很難尋找到, 而且牛蜱可以隱藏後三年不食都可以. 如不欲"捐出"牛蜱, 請勿隨便棄置如扔進廢物箱、所有型式去水道、馬桶, 此物生命力強, 隨時爬番入屋企
最好方法:放置於有酒精密實瓶內, 令它死亡。如果一不小心毛小孩被咬, 應帶同蜱屍見醫生!


可能我發現那2隻仲細, 用火燒完+壓死+厠紙包著沖落馬桶
但睇完網友教, 萬一再有下次, 會用火酒了


我知要留意PiPi一段時間的精神和食慾, 但其實應該係大約多久呢?




鳴謝冬媽提供的 寵物閒情 資料
牛蜱1

牛蜱2

1 則留言:

  1. 可不可以好似小強咁踏死佢地? touchwood..我未見過真牛蜱
    [版主回覆07/31/2012 13:33:50]我捉到這2隻都係細的, 個身好平的, 所以好難撳得死, 踩得死
    如果係大隻吸咗血, 就會好大隻和肥的, 我係白腊灣啲狗身上見過有一粒黃豆咁大隻
    而有朋友試過撳死/踩死, 但有朋友講唔好, 因為有機會d 細菌和d 蛋會四處彈出的, 所以最好都係用 火酒 殺死佢喎

    回覆刪除