2014年2月3日 星期一

20140203 ~ 5犬新春行城門

03-02-2014  星期一 ( 大年初四)
 
 
剛剛在梁醫生診所針炙完就立即同朋友仔行城門水塘
 
天公做美, 今日的天氣很好, 又不算太過熱 (^_^)
 
 
這是姐姐為我而設的裝扮 (@^ ^@)
 
 
派小食時間, 我的口水當然 (^Q^....)
 
 
 
我來介紹……王子……格格……王格媽 (^^)

在「賞蝶園」等臭迪同時, 姐姐當然會幫我梳毛毛扮靚啦! 
 
梳完毛多靚仔 (@^^@)
 
哥哥, 你唔好發悶啦, 我同你玩左手手右手手啦~
 
 
 農曆年裝扮的臭迪來到了

 
 到齊 ㄟ(‧‧)ㄟㄟ(‧‧) (‧‧)ㄟㄟ(‧‧) (‧‧)ㄟ
 
 
 
行~ 行~ 行~ 行到第六段的公廁後就回程了 
 
 
回程時我已經有點累, 所以哥哥抱我行一段路後才讓我再行
 
格格等我們呀
 
休息時再來合照
 
 坐車車回家時已差不多下午5:30了 ( _ _ )zzZzZzzz
 
 
雖然有點累, 但今日玩得很開心
而且我們5個今天都相處得不錯, 各"大人"都覺得很滿意 d(^_^)b
 
 
 

1 則留言: