2014年2月15日 星期六

20140215 ~ PiPi 針針@梁醫生5

15-02-2014  星期六



是日覆針…12.5kg=_=”

梁醫生同我傾過PiPi d伙食,她話無咩問題。肉唔算多,又無乜碳水化合物,主要是瓜菜多。所以PiPi 這2次覆診都多0.1kg,她都覺得奇!?(・_・;?

之後她問會否少落街?
我話係少了,因為凍,前幾日凍到PiPi 不願離開膠地墊 (._.)
之後梁醫生一看,投訴PiPi脾臟又濕了 (°_°) 已然差不多日日食淮山啦,都唔知搞乜(ーー;)⋯⋯

我同梁醫生講,我間唔中有用 杞子+元肉 焗水3個一齊飲。
她說 (^^)b
杞子除了對肝、眼好,也對血好。

之後我問黨蔘…
她話PiPi 不需要特別飲黨蔘,但都可以俾。她仲教我 杞子+元肉+黨蔘 焗水 (^^)b

仲有,梁醫生話蝦對腎好,所以她叫我俾d蝦PiPi食。
我問,乜唔係狗對蝦敏感?
她話只係有d狗會,如果敏感會皮膚紅/㾗。所以她叫我試下俾 (^^)b
我話試下一星期一次,每次2隻啦(^_^)v

結果……今日15支針!


梁醫生話今次幫PiPi 下半身施針時反應大,差咗!∑(゚Д゚)



 
 
 
 
 
想不到蝦到腎好, 令至醫生批准PiPi 食蝦( ^___^ )y
 
 

沒有留言:

張貼留言