2014年2月3日 星期一

20140203 ~ PiPi 針針@梁醫生4

03-02-2014  星期一  (大年初四)


初四針一針 有益兼補身\ ( >O< ) /



今日PiPi仔磅……12.4kg,比之前多了0.1kg 梁醫生問PiPi是否食了蘿蔔糕所以肥了?
我話︰係!(°_°)……PiPi你要減肥了 XDD

今日梁醫生話PiPi脾臟比前2次好,無咁濕,而眼見牠的脷脷無之前咁紅、厚和濕 (^^)b

梁醫生還說,米飯對脾臟不太好,但十殻米(如小米)除外。

淮山對脾好,人都可以淮山溝飯一齊食。

脾唔好,對皮膚和關節都唔好。 而我也向梁醫生表示,因PiPi年紀大,怕牠有糖尿病,所以已很小俾PiPi食飯了。

我還向梁醫生報告:初一,PiPi出現過1次小便後我抱牠,發現牠滴尿弄濕我條褲。

另一次,初二PiPi小便後坐上椅上,之後見椅面濕了的情況。

而前2星期PiPi在娘家跳sofa 和床多了,後左腳乏力和腳震情況多了一點。

梁醫生落其中1支針時話會比較痛,但PiPi無反抗,好定定俾梁醫生針針,所以真係好Good Boy (^^)b

最後……17支針針 (゚o゚;;

 
針針, 其實都唔係咁可怕遮( ^___^ )y
 
 
 
我們都得, PiPi在梁醫生處針炙時都很乖乖給梁醫生施針, 之後都定定在大堂等25分鐘
這樣看, PiPi和梁醫生都夾得不錯 (^_^)b
 
 

 

1 則留言: