2014年6月2日 星期一

20140602 ~ PiPi 之龍舟水

02-06-2014  星期一  (端午節)




今日好早出發呀, 8點半鐘就來到石澳後灘, 為的是姐姐哥哥怕我"辣腳仔" (≧▽≦)

晨早水水特別清涼~~~
但姐姐話凍喎!  XDDD


今天吹西南風, 所以水特別清 d(^o^)b
水中腳仔都影得好清楚


我和ck哥哥在海中 sweet sweet ♡ ♥ ♡ ♥




休息中的我都特別靚仔過豬 <( ̄ー ̄)>

10時前已離開沙灘, 但姐姐一話走, 她去執東西時, 轉個頭我就話“辣辣 辣辣”, "辣腳仔" (≧▽≦) (≧▽≦)


回程車上已經⋯⋯(( _ _ ))..zzzZZ


游完龍舟水,大家都要身體健健康康呀 \(^O^)/



休息過後, 哥哥姐姐帶我回媽媽家渡假


姐姐說︰返咗去一陣你都唔笑,但我和ck一企門口話走喇!你就即刻笑晒 (O_o)
喂!你算係咩嘢意思呀?( ̄Д ̄)ノ

PiPi說︰Bye Bye你條尾!  XDDD




沒有留言:

張貼留言