2007年12月21日 星期五

給兄弟姊妹的信

20-12-2007星期四


 


今早媽媽入院了. 這事爸爸、我和妹當然是最早知道的人, 而弟弟在昨天在電話中也得知了.


一直是為子女設想的媽媽吩咐我不要說給姊姊和哥哥知, 但我在今天晚上e-mail一封信給他們..... 妹妹和弟弟同樣會收到.


 


上個月尾, 媽係餐椅跌咗落地, pat pat 落地, 而佢只係話覺得尾龍骨最後一段有少少痛, 所以無去睇dr.


而過左幾日, 媽向我表示佢好似幾十年前咁 '子宮下垂' , 但都唔願睇dr.。


再過多幾日, 佢俾咗張去小便後抺完d 紙巾我睇……有血, 應該係下垂的子宮和底褲磨擦而傷了, 但都係唔願睇dr., 因為佢話過多幾日弟弟結婚, 驚搞好耐, 所以話弟弟結婚後先算。


但弟弟結婚後過左成星期都唔願見dr.。


18/12 星期二, 我和妹請半日假陪同媽去行工展, 行完之後媽表示想睇私家婦科dr.。 妹和媽見了婦科dr., dr. 大約講咗情況俾佢地知, 之後寫咗張轉介信俾佢排政府婦科。 但經我和妹商議後和媽去瑪嘉烈睇急症, 當晚搞到零晨3點多。


急症dr. 睇左佢 '子宮下垂' 情況和為尾龍骨照了x-ray, 話尾龍骨問題唔大, 因為老人家點都會有d退化和骨刺, 所以俾咗d葯消炎止痛。


而 '子宮下垂' , 她寫了張緊急轉介信在19/12(昨日)下午2時立即見婦科dr. 。


大約下午4時多見了婦科dr. , dr.要媽今天(20/12) 早上8時入院留醫, 在留院期間清洗子宮傷口和詳細check 佢身體情況, 睇下可唔可以接受手術。如果可以, 會幫佢排期做手術(但可能要排幾個月)。


佢本來叫我和妹唔好話俾你地知, 但我覺得你地係佢仔女, 佢係你地媽, 點都應該要知, 所以我email 通知你地, 費事打電話俾你地時阻住你地做野。


佢現留係瑪嘉烈醫院3樓B座x號床
探病時間為晚上5:30-7:30


 


我們兄弟姊妹感情不是有什麼問題, 只是我有些懶, 不想同一樣說話多說, 同時不知他們有否時間通電話, 所以.................


其實知道媽出血時我很膽心, 因為驚她像'ta ma' 的母親那樣的病.........touchwood, 希望媽媽大事化小, 小時化無


 


希望我媽媽和'ta ma' 的母親早日康復!
所有人的父母都能~~永遠身體健康, 精精靈靈, 長命百歲


7 則留言:

  1. 祝auntie早日康復 唔好太擔心, 一定會冇事架!
    我都希望各位父母親身體健康, 快快樂樂

    回覆刪除
  2. 希望你媽媽快啲康服啦, 仲有要多啲陪佢呀

    回覆刪除
  3. 祝她快快康復! 妳也別太worry!!

    回覆刪除
  4. 希望梁媽媽早日康服~

    回覆刪除
  5. 希望百有身體健康,快d好返,不過小肥亞擔心,要多d休息!

    回覆刪除
  6. 我媽有糖尿病和血壓高, 所以好擔心佢黎緊手術 . 但我地會睇住佢ka la, 多謝各位關心

    回覆刪除
  7. 放心啦, 銀姐, 一定無事架!

    回覆刪除