2007年12月21日 星期五

pi pi掛念在醫院中的媽媽

20-12-2007  星期四


 


平常的日子silvia姐姐上後會有媽媽陪伴著我, 但今天......


早上7時多, silvia姐姐和ming姐姐陪同媽媽往瑪嘉烈醫院去, 媽媽出門時向我說會很快回來, 但我知道媽媽這次出門與平常不同的, 因為她今天晚上不會回家, 可以要到明天或後天或........才來. 媽媽, 你要快點回來, 我會很掛念你的啊


辦理好媽媽的住院手續後ming姐姐便上班, 而silvia姐姐請了半天假期, 所以在院中陪伴媽多一回, 之後便會家陪我了.


媽媽, 我很想你呀, 你快點回來吧


中午12時silvia姐姐要上班了, 所以我要在籠等家人回來. 媽~~你快點出院回家吧


媽媽每次出外都會因掛念我而早回, 希望媽媽這次同樣早回!


媽~ 你要早點康復回來陪伴我 媽和爸要長命百歲陪伴我


7 則留言:

  1. 可憐的pipi, 你不用擔心, 相信你媽媽很快康復出院, 回家陪你

    回覆刪除
  2. Pipi個樣愁晒呀! 佢一定好掛住媽媽了... 再者要困籠就更加懷念媽媽啦!
    祝pipi媽媽早日康復!

    回覆刪除
  3. Merry X'mas 祝銀媽快d康復!

    回覆刪除
  4. 快快好返,咪令pipi擔心吖!!

    回覆刪除
  5. pipi個樣好愁呀.狗狗都係好有靈性的....放心啦pipi,mama好快會返屋企陪你玩玩啦.

    回覆刪除
  6. pipi唔好唔開心啦,mama見到你咁佢會唔like架,快d笑番,mama一定好快無事返屋企陪你架....
    祝 auntie 早日康復,身體健康

    回覆刪除
  7. 希望pipi媽咪快d好番番屋企啦

    回覆刪除