2008年11月21日 星期五

破壞王pipi

21-11-2008  星期五


 


這張床是去年7月寵物展時, ck哥哥買給我的蓆子床. 姐姐見這床子已有少許破爛, 所以預計在來年的夏天, 會給我買新床床


而這幾天的天氣轉涼了, 所以姐姐暫時把毛巾放在蓆子床上給我睡, 這可令我溫暖些. 待天氣真的寒冷, 才換冬天用的床床給我


在家悶悶的我希望快點換床和購買新床床睡, 所以........


姐姐知道之後.............


但也沒法子, 只好提早取出冬天用的床床給我, 雖然床子比較小, 但總好沒床床睡


 


ck哥哥, silvia姐姐, 我等待你們的新床床


3 則留言:

  1. 喂, pipi豬!到底你知唔知家下市道低迷, 全球經濟差呀, Silvia姐姐每日做野幾咁辛苦呢   
    你個衰豬仲黎玩野咬爛張床, 哼!想換新床床, 你去瞓街啦  
    P.S.九記後園有風水位(風涼水冷), 預留請電XXXX XXXX
    [版主回覆11/29/2008 16:52:00]好呀! fer 姐, 你預個衰仔一個瞓街位啦

    回覆刪除
  2. pipi可能想你快d攞張冬天床出嚟俾佢瞓.....

    回覆刪除
  3. pipi曳曳呀 , silvia姐姐唔好買新床仔俾佢啫, 等佢今年縮埋一舊瞓細床

    回覆刪除