2011年7月15日 星期五

0716~腰痛得要命

16-07-2011  星期日


好多年前都好多時試過腰痛得好勁, 骨科都睇過, 話我係少運動所以肌肉唔夠力支撐身體, 所以會經常腰骨痛....


之後叫我多點運動, 而當痛症發生時, 就唔可以只坐, 要散步, 要係無付重的情況下散步,當作運動.
同時要每日KEEP 住做少少腰部運動. 但我上星期懶, 一上床就瞓, 同時剛剛星期五“ M 嚟”, 所以...... 2樣一齊撞埋, 令我勁腰痛得要命囉


今天早上腰痛得不能正常起床,要由下格床慢慢滑到地上坐,坐在地上後再用雙手撐起(昨晚我在娘家過夜)。
用熱水袋敷了一小時感覺好了一點, 可以慢慢行走了


下午吃過藥,休息過後......起床時不需由床滑到地上坐才站起來,但要慢慢在床上反轉整個人之後再爬起來。暫時連側身再用手撐起都做不到!



所物理治療師今日唔得閒, 所以只好睇醫生, 依靠藥品幫助舒緩



 


Nurofen 200mg - 止痛
Eurozyme Tablets 30mg -消炎
Diagepam 2mg - 鬆筋
Famolta 20mg - 胃藥
Analgesic Ointment - 藥膏


 


痛還痛, 都要攞PI PI 尿液到診所測試, 希望PI PI 無事啦


沒有留言:

張貼留言