2011年7月29日 星期五

0729~紅綠燈 過馬路 要小心

29-07-2011  星期五


過去一個星期pi pi不在我身邊令到我個Blog無野好寫。

但因為細佬搬屋雙腸暫住妹家2晚,所以我又有藉口回娘家陪pi pi睡了

3號風球在下午落下後不夠已經有微微太陽。這樣,放工後應該可以帶pi pi落街散步
 


每次散步來到這位置如果閒聊的公公婆婆不多,我們會留在這梳毛

 



多可愛的笑容


PI PI ︰由細到大姐姐都教我坐定定等過馬路


PI PI ︰當紅燈轉為綠燈都唔可以立即過,要等姐姐叫OK才可橫過


坐著等過馬路可給人錯覺以為pi pi是乖孩子XDD其實這令我覺得安全一點,因為萬一有聲音嚇親pi pi 令牠想向前衝,由牠起身至向前跑總需要一些時間,在這小段時間我可喝止牠,總比牠站著向前跑的時間多(雖然我有拖繩)。對嗎? 


回家抺身後休息一下
PI PI, 點解你咁多鼻水呢 報紙都濕埋


媽媽說當姐姐回來睡的那一天晚上, PI PI 和她都睡得特別安樂


不過,今日pi pi唔乖呀!佢今日跳咗上我媽張床,咬爛亞媽條電話繩個扣
(電話無事)

 


馬路是一個很危險的地方...馬路如虎口嘛!所以大家過馬路也要小心呀


沒有留言:

張貼留言