2011年7月22日 星期五

0722~硬頸?!

我硬頸?我死頂?
可能都係!




好似早前pi pi驗尿結果出現問題,獸醫要求見pi pi。當護士幫我約期時我無諗ck或妹有無時間陪我帶pi pi見獸醫,我只諗那個日子和時段我得唔得閒,之後我才會把約期告知ck和妹。如果佢哋當日可以陪我當然好啦,但如果唔得我都會一個帶pi pi見獸醫,唔會完全依賴他們的。


又好似剛過去的星期六我條腰痛得要命,但我都死頂攞pi pi啲尿去驗。


 


試過妹話我條腰/隻腳有事都要死頂陪pi pi落街散步。
又試過早上發燒返唔到工,食咗藥,休息咗一日之後,到黃昏我都要陪pi pi落街散步。


可能有人覺得我只會為pi pi才會這樣,當然唔係啦!

好似2年前我媽入院做手術的時期,我在午善時間買餸,放工到醫院探媽。之後爸幫忙煮飯,我帶pi pi落街短行,晚飯後我煲下湯,侍第二日攞俾媽飲。

這奔波的日子我不辛苦嗎?


 


係!我有時係會死頂,但有啲事我覺得要去做的,而我還可以做到的,我會頂住去做。



有時我自己都覺得這“死頂”似我媽的性格……無法


 


妹,你胃痛,你肚痛唔係話你唔辛苦,但你老公都篤爆你係葵涌廣場睇完醫生都去買衫,咁可想而知你有多辛苦囉!


沒有留言:

張貼留言