2011年8月10日 星期三

0809~爆炸Training第二堂

今晚帶臭迪上堂……


1, 俾亞sir睇出我食唔住亞迪加添!
亞sir問我和Bernice之間, 平時邊個照顧臭多? 平時邊個照顧迪多? 或者我錫邊個多?
Bernice指出我比較鍚臭臭, 所以他叫我少d拖迪迪, 由Bernice拖較好, 而臭臭就由我照顧
還說, 一些狗狗要給壓力控制, 但反之一些狗狗不可給壓力; 一些狗狗不可給牠上床「似寵生嬌」, 反之有些狗狗要給予和主一起睡, 給予牠信心.


這樣說…臭臭是不可給予太大壓的狗狗, 而迪迪就要加強控制了


 


2, 同臭迪跳幾下欄之後, 早前靭帶撕裂那位置的有D痛, 返到屋企之後見到左腳踝腫返變咗做豬腳
沖完涼之後立即用冰敷, 敷咗舒服D, 無咁痛.


 


第二朝早……


瞓覺時已墊起隻腳瞓, 但瞓咗一晚隻腳仲係腫
這幾日無時間見物理治療師喎 治療師今個星期返三、五、六, 但星期三和五收工後都要見工, 星期六要幫媽媽手預備七月十四燒衣事宜, 點算好


 


跳幾下遮, 咁就腫返, 希望這幾天自己推拿一下、按摩一下、冰敷一下過幾日消腫啦


沒有留言:

張貼留言