2011年8月22日 星期一

0822~pi pi傷口進展

22-08-2011  星期一


 


今日回娘家睇pi pi傷口好像已無上星期五傷勢那麼紅了


妹話這幾天幫牠塗上蘆薈Gel, 但無用粉紅色消毒藥水消毒


雖然對我來說先消毒會比較好, 但總好過妹不理PI PI的傷口啦


但我問她點解唔早D幫PI PI塗上蘆薈Gel, 搞到牠手肘這麼紅才處理
她答我︰唔知應該搽乜?


嘩! 我被吹到啤啤聲呀
我雖然無當面責罵她, 但我心諗︰你唔知唔識打電話俾我?? 咁依家又知唔用Vaseline可用蘆薈Gel??  


我之後向媽呻妹的事時, 她同樣話︰唔知唔識打電話俾你??
你話我可以講乜呀?


 


上星期的傷口


今天已明顯沒那麼紅了



塗上蘆薈Gel後



"嬌拔媽"團購『Vetericyn 3合1寵物神仙水 16oz』, 所以我托她幫我買一支
其實我希望pi pi用唔著這寵物神仙水的, 但買一支用來“睇門口”都好


 


求! 求! 求! 只求pi pi 快快好返


沒有留言:

張貼留言