2011年8月11日 星期四

0812~ I miss U

12-08-2011  星期五



pi pi , 我好掛住你呀




死人大廈維修又話7月可以拆棚…點知唔得, 無得湊pi pi 嚟住
之後又話8月中可以拆棚…點知又係唔得



ck 下星期一和二放假, 但佢話之中有約人, 都會有一段時間屋企無人, 唔可以開窗, 所以唔湊得pi pi 過嚟住



自陪pi pi 7月尾去寵物展 之後就無見過牠了 到今日差不多2星期……
半個月無見呀
上星期扭傷膝蓋所以無四處去, 更無返娘家, 因為唔想媽擔心.
這個星期除了上Training 堂之外就去見工, 雖然今晚都要見工, 但點都要返娘家食飯見pi pi 和媽媽





pi pi, 好好掛住你呀~ 你有無掛住我呀? 你會唔會唔記得我呀?? (這篇blog 我真喊住嚟打的, 可想而知我有多想念pi pi 呢!)

3 則留言:

  1. 嘩…兩星期掛到死咩!攪乜要整咁耐架?
    [版主回覆08/13/2011 23:43:00]都唔知搞乜 都唔知9月接得PI PI 未呀

    回覆刪除
  2. pipi一定好掛住你啦…
    [版主回覆08/13/2011 23:44:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 2星期真係掛屎人呀!!! 多D返娘家食飯啦, 同家人聚下食下飯之餘, 又可以見下心肝寶貝嘛! 1舉2得!!!
    [版主回覆08/13/2011 23:47:00]我平時一星期總有1-2日返去見佢, 有時仲會返去過夜添呀 只不過上星期扭傷腳和忙才返少咗去咋 但預計這星期五、六、日、一都會返去, 仲會過一晚呀

    回覆刪除