2011年8月22日 星期一

0822~剪甲變面5重奏

22-08-2011  星期一


 


好多狗友post咗她們小朋友修甲時的模樣, 等我都post出『Pi Pi 剪甲變面5重奏』先得



PI PI︰吓! 又修甲姐姐你小心D呀, 唔好剪到我呀


PI PI︰好驚咬爛你個個剪剪先得


又驚, 又依牙, 又笑


變回傻笑的PI PI


PI PI︰woo~ 好驚呀, 我要咬爛你個剪剪呀


PI PI︰依! 無事喎!


PI PI 又笑番


PI PI︰起剪我要依牙扮惡


PI PI︰姐姐快D收剪呀


PI PI︰嗱! 我真係咬ka


『精裝版~剪甲變面5重奏』


PI PI勁會變面的 起剪時依牙, 剪完一下就收牙笑返. 再起剪又E牙, 剪完又收返; 之後又會會鍚返我一啖, 都唔知好嬲定好笑
真係勁過中國戲法「變面」呀


其實PI PI 只係初初修頭幾隻甲時會依牙, 再剪剪下就用個頭和長嘴阻住我視線, 搞好耐才剪到一下甲. 再之後剪剪就唔理我ka la, 加上我幫pi pi 修1-2隻甲甲之後會俾小食獎勵佢, 所以佢剪剪下就無咁惡


但令PI PI 最反感係當牠E牙時我妹出手cu佢個嘴, 我妹一cu嘴時PI PI就一定更惡. 但我一見我妹伸手cu牠個嘴就會立即叫停 因為我知PI PI 已經唔like修甲, 仲cu個嘴, 這會令PI PI更加 加大"負面"情緒


 


印象中…咁耐以嚟PI PI 無咬傷過我ka所以大家可以放心


1 則留言:

  1. 咁係咪一定要兩個人一齊先攪得掂佢?
     
    [版主回覆08/31/2011 00:39:00]唔駛, 我自己一個已經得 但如果有人坐係pi pi 面前同佢傾計, 又用食物引誘下佢令pi pi 分心唔望住個剪剪就會好d ka la

    回覆刪除