2011年11月5日 星期六

1105~豪仔沖繩求婚記

05-11-2011  星期六
 
沙巴回港2-3日就話11月頭去旅行係唔係太過份呢?
旅行回港後的星期日回小西灣晚飯時決定同ck父母&細佬一pair, 一行6人 3-6/11去沖繩4天天。雖然今次去旅行目的是為幫豪仔的「求婚大作戰」而出動,但好似太去得太密,有點兒那過
而且10月25號返新工,返咗唔夠10日訧請假去旅行
但算啦!當係為佢女朋友細細咋!啍!

年頭同我和ck講想買粒鑽石整戒指向細細求婚,但只係叫佢上Bernice公司睇石,一拖再拖,石價也是一加再加。最後到5月頭買下一粒GIF 82份的石。
唉~ 總算搞好第一步了
之後要度戒指size了,但用咗好長時間,旅行團都報埋都未度到仲有一次我同細細出街時,豪仔sms叫我幫佢攞細細手指size呀喂!係你求婚定係我呀?
最後都係由我用最易被識破的方法嚟攞佢戒指size


在11月3日-6日這個求婚旅行,豪仔完沒有idea。而我和ck不停講出意見,但被他一直反對。

提意在送飛機餐時送上鑽戒, 豪仔話「NO」

ck一直把那鑽戒放在相機背包內,隨時交給豪仔“行動”,所以令ck不輪去廁所或晚上行街(唔影夜影),都要帶背包出街,十份不便而且令ck好大壓力


在11月4日(沖繩旅行的第二日),在海洋劇場海豚表演時,ck借意去買雪糕,叫豪仔放入鑽戒在雪糕內,等細細食食下食到鑽戒給她驚喜。
點知豪仔買咗汽水(之後豪仔講返︰因為自己口渴,而且見人哋杯汽水上面有個雪榚球,但自己杯無喎!咁當時你唔立即問店員)
之後睇完海洋劇場海豚表演午飯後,豪仔再問細細食唔食雪榚,細細立即話唔食 見到豪仔那心灰表情,我立即扭曲身對住ck暗笑

豪仔又話這晚會行動,所以ck又帶相機背包出去。
行完超市後ck父母話先回酒店休息,而我們4人繼續行街。
這時豪仔同ck講話想“行動”,但ck反對,因為他們父母己回酒店。ck反問豪仔︰你唔係想父母見到這場面才叫佢哋一齊嚟日本旅行咩?
所以“行動”又告吹了


第二日,ck嬲得行去完玻璃館之後就立即把鑽戒交回豪仔手上,唔再陪佢“跟出跟入”。

豪仔成日都想在沙灘送上求婚鑽戒,但他可有想過沙灘係無包去行沙灘呢?
只係後來領隊話去shopping outlet 時會順路經一個沙灘,咁佢先有這"沙灘求婚"機會咋!
而到咗沙漠,豪仔一直無明示給ck知會“行動”,只係我估到一點點。
豪仔拖住細細行出沙灘時,我就一路攞住相機跟實,而ck媽媽好大聲話「行乜呀?返上車坐啦!」,真掃興

到最後在勁大海風吹到乜野都聽唔到情況下,豪仔對住細細單腳嘪跪下,送上鑽戒……
而細細在被風吹到個頭“亂七八糟”的情況下伸出手給豪仔幫忙戴上鑽戒

雖然眼見細細無“爆喊”,但我還是開心/感動得滴下眼淚呢!



今次行動總算成功求到婚啦,如果唔成功就真係唔知點喇!

回港後ck話這個旅行非常疲倦,除了豪仔行動和鑽戒壓力,也要照顧父母和我
而我也覺得疲倦非常……回家後未到晚上十點,所以會洗一機衫後才瞓,但我居然在掛衫時有「攰到想嘔」的感覺呢!


但我還是很喜歡一班人一齊去旅行的感覺


沒有留言:

張貼留言