2011年11月26日 星期六

1126~真話?假話?




給ck的sms
十點幾知志新唔陪pipi入去見醫生, 我就立即打電話俾你希望你陪到我, 但你無聽電話, 諗住你轉頭會打返俾我, 但無。
到12點打俾你, 諗你都應該出發返香港了, 但唔係, 而且那時候我唔知你做乜? 好似唔方便講野咁, 咁我只好收線。
到2點你打俾我先問我pipi乜事?! 你咁晏我當然唔會預你趕到陪我



ck給我的sms
對唔住呀! 要你担心我, 又令你唔開心。
尋晚飲完之後佢地仲話食宵夜, 食完都成三點幾, 所以今早訓晏咗, 但我記得你打過電話俾我,
之後我就繼續訓, 訓到十一點幾去沖涼, 大約十二點就落樓同煤灰廠D人及Sherman食飯, 個段時間我一直同小胡講緊電話跟緊D車,
其實我真係想同你陪pipi豬去睇醫生, 不過好多野唔係我話事, 對唔住呀!



給ck Facebook message 回覆
明白因為工作好多野好難控制,但你當時給我的反應/對答......
我唔想再諗也唔想猜疑,如果我開始咗"唔信你"這諗法,之後就好難相處了


..


沒有留言:

張貼留言