2011年11月19日 星期六

1119~致嘔原因?

19-11-2011  星期六

上月尾媽咪話pi pi 試過嘔黃色液體 + 泡, 我諗住只係間中, 所以無急帶PI PI 見VET.
上2星期得知pipi嘔咗2-3次時, 妹在msn都有同我講︰唔知係唔係嘔毛?
我話去日本前已知pipi嘔過1-2次, 所以我已經在娘家切底清潔了一次, 同時父母每日都有簡單抺地, 問題應該不大.
但願來……
我妹話佢哋一星期清潔一次 (佢覺得pi pi 每晚上到佢屋企就瞓, 唔係好長時間係到, 所以狗毛應該唔多)
仲話︰有可能係因為pi pi lam手!
之後佢發我脾氣話佢好忙好累, 每晚收工返到娘家要幫手煮飯, 飯後洗碗, 之後才和老公帶pi pi回家. 她仲話我唔駛煮飯唔知累.









係! 我在炮台山唔駛煮飯, 但我都要洗碗, 之後仲要帶pi pi散步/梳毛, 都用咗差不多一小時.
就算晚上12點, 我都照拖地, 因為我知pi pi散步會貼上好多沙塵, 那沙塵會帶回家.
就算散步回家後pi pi有抺身, 但pi pi都可以從家的地上貼回上身/手腳.
所以我覺得就算多累都好, 最少都要每晚 / 隔晚吸塵 or 拖地, 清一清理地下的塵和毛



就咁, 妹就向我發脾氣了


而尋晚回娘家時媽咪話Pi Pi連嘔咗幾夜, 媽問我知唔知? 亞妹有無同我講
我答︰無!我唔知 

尋晚我在娘家陪PI PI 瞓, 今早7點Pi Pi又嘔 
我已經諗定今日要幫佢book vet, 如果今日book 唔到, 明天都要睇了

早上妹返娘家時我同佢講pi pi 嘔要帶佢睇醫生, 點知佢答我︰嚟梗星期一上午我陪爸覆診, 可以幫pi pi book下午睇醫生, 咁我就可以帶佢去睇.
有無搞錯呀! 仲等星期一?今日有位立即帶pi pi 見vet 啦就算無, 明天都要睇啦, 仲等星期一
你or 你老公咁嘔法仲會唔會等呀?

所以我一返到公司立即打電話book VET 睇開的NPV連醫生/劉醫生都FULL BOOKING, 而徐正雄診所未開,所以立即打去CAU問 (CAU 24小時的)。
好彩有位,, 但LILY用開DR. LI 今日唔得閒, 只可以試下楊醫生。再諗,Pi Pi 應該只係簡單的腸胃炎,應該一般vet都幫到Pi Pi 

</仲有……她係FACEBOOK打
仲有, 她係Facebook 打
「我唔識照顧pipi係我錯, 只係你鍚佢對pipi好.
pipi 病咗你係唔係覺得我會好開心 , 吓吓話我照顧佢有事, 佢係唔係由細到大一次病都冇? 你搞到佢傷/ 病 , 我都冇話過你一句 ,
因為我知你係鍚佢 , 難道pipi有事我真係會好開心?????? 」

我回娘家照顧pipi佢都覺得我怪佢令pipi病,佢係Facebook嘈我只希望佢清潔d,唔好俾pipi吞咁多毛遮,乜有錯咩?

你有無諗過我嬲乜呀?
嬲為唔清潔仲大條道理
嬲pi pi 咁嘔法你都無諗要帶佢見vet, 我出到聲你都話要等星期一

沒有留言:

張貼留言