2011年11月19日 星期六

1119~每日一嘔見vet

19-11-2011  星期六

上月尾媽咪話pi pi 試過嘔黃色液體 + 泡, 我諗住只係間中, 所以無急帶PI PI 見VET.

有狗友問會唔會每餐相隔時間長, 太餓所以嘔黃膽水?
但pi pi 在娘家由細到大都係一日三餐(但在炮台山得早晚2餐), 下午仲有菜和小食
而佢晚餐在9點, 早餐在7:30-8:00. 如果假期同我一齊懶瞓就10-11點起身, 但一直都無事的






而尋晚……我在娘家陪PI PI 瞓, 瞓到今早7點Pi Pi又嘔
所以我今早一返到公司立即book VET, 睇開的NPV連醫生/劉醫生都FULL BOOKING, 而徐正雄診所未開,所以立即打去CAU問 (CAU 24小時的)。
好彩有位,但LILY用開的DR. LI 今日唔得閒, 只可以試下楊醫生。再諗,Pi Pi 應該只係簡單的腸胃炎,應該一般vet都幫到Pi Pi

Pi Pi 約見醫生5點, 在屋樓下等車時Pi Pi好開心……其實佢知唔知我哋唔係去玩, 係去見醫生呢?
 

到達CAU後, Pi Pi開心得郁嚟郁去, 又不停叫其他小朋友玩
 

妹免得佢騷擾到另人, 所以帶牠出外等


PI PI 入診療室後, 楊醫生先幫pi pi探熱、摸肚、睇大便都正常。同時VET用牠的便便測試CPL,而結果也是「-ve」
楊醫生話pi pi 嘔可能同腎有關見義諗驗血; 之後我同vet 講返Pi Pi 幾個月前的驗尿的事,
所以我表示讚同驗埋血。

被抽血的手手


驗血報告 【驗血、驗尿和三合一檢驗試 參加數據
HGB為18.7 (正常為12-18)
EOS為2 (正常為0.5-1.5)
除了這2項之後, 其餘都在正常指標內
VET指EOS高可能和寄生蟲有關,但知PI PI 有定期食心絲蟲藥, 所以都可放心,暫估pi pi可能腸胃炎/腸胃敏感,希望食葯後無事,但如果仲有嘔就要覆診,同時照x-ray睇下會唔會有唔應該吞的物件令佢嘔




楊醫生開了5日2款胃藥 + 5日抗生素 + 7日乳酸菌
(其中一款腸胃保護藥要與其它藥物相隔半小時少可以服用)

Consultaion $200
CBC (Complete Blood Count 血液全圖)$215
Biochemistry $665
SNAP cPL $250
Sucralfate 500mg Tab (10pcs) $20
Famotidine 20mg (5pcs) $20
Metronidazole 200mg Tab (10pcs) $20
Synbiotic DC (7pcs) $35
Dispensary Fee $15
Total︰$1440 

見完醫生搭的士回家中!
Pi Pi好累,在車上瞓咗 zzzZZzzzzzz
 



因為今晚約了3位好友到炮台山家中晚餐, 所以送妹和pi pi 回家後我便趕回炮台山了.
和ck知我擔心pi pi 所以贊成我由明晚開始在娘家暫住一個星期照顧牠


ck........
 



後記:

21-11-2011  星期一

噚晚我抱住豬仔瞓,佢瞓得好安心,我都係只係佢郁一郁我就會醒一醒(驚佢又嘔),之後好快瞓在返。
而昨晚無再嘔,總算OK 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

EOS ( Eosinophil 嗜酸性球 )
偏高情況 : 大多來自過敏病.寄生蟲感染及皮膚病

血清中的胰臟特異性脂酶(classic pancreatic lipase, cPL)
    ◎此項最新技術可針對犬隻之胰臟炎分泌的脂酶做檢查,
    上述內容提到因為身體其他器官也會分泌脂酶,所以一般血檢的脂酶只能做篩選指標使用,
    但此項cPL檢驗的脂酶是探測胰臟的部份,本檢驗套組的特異性可超過90%,
    敏感性也可高達80%,是目前犬隻檢驗胰臟炎的一大利器!
    ◎目前國外也有做cPL定量的部份(New IDEXX spec cPL test),
    可瞭解lipase指數到底有多高,但需要較大型實驗室(reference lab)來判讀。
    可參考
http://www.idexx.com/animalhealth/laboratory/speccpl/ 

    目前以cPL定性與spec cPL定量的檢驗來比較,cPL準確率可超過96%,
    所以臨床上除了擁有快速診斷的優點之外,臨床診斷價值也是很高的。

    http://www.idexx.com/animalhealth/testkits/snapcpl/ 可以上IDEXX官網看看!


上圖右邊下面兩個結果都是屬於陽性(異常Abnormal)反應,
可看出套組中「右邊」的藍點比「左邊」的藍點顏色更深!

沒有留言:

張貼留言