2012年3月10日 星期六

0310~閒遊星期六

10-03-2012  星期六

過埋這個星期六、日, 我又返回媽媽處了, 要等4月復活節假才會到炮台山陪silvia姐姐和ck哥哥
過去2晚都有下雨, 所以全日都要悶在家中
幸好今天天氣只是陰暗有霧, 待silvia姐姐下班回來後, 我們便可以散步到銅鑼灣避風塘梳毛和吹吹風








回家清潔後, 我留在家中休息, 而哥哥和姐姐去買食材, 預備今晚的晚餐……「三文魚腩蕃茄湯」
ck哥哥的爸爸教, 可到街市或超市買三文魚骨, 那些骨會帶有一些魚肉, 煎一煎之後加蕃茄煲湯.
在加入鹽之前取起一些三文魚骨、蕃茄和湯給我
當然, 那些三文魚骨要先拆肉起骨才可以給我食啦



pipi仔是日晚餐:ck哥哥's「毛小孩愛心兒童餐の手拆三文魚腩蓉+蕃茄+芥蘭粒」 




今早, silvia姐姐開始有2聲咳, 所以她叫ck哥哥來個古老秘方『燉橙加鹽
雖然姐姐和哥哥都話難食, 但我聞到好香橙橙味道喎, 應該唔會好難食啩?!  
所以我坐定定, 用“渴望”的眼神看著姐姐……但最後都無得食  



無得食就只好…… 




明天是星期日呀, 希望天氣好可以出外玩玩啦! 

沒有留言:

張貼留言