2012年8月5日 星期日

0805~6人3狗向I-Kennel 出發

05-08-2012  星期日

今個星期ck哥哥和silvia姐姐話又陪我入元朗游水呀而今次仲會預埋雙腸兄弟+志新哥哥和英姐姐, 他們一家4口呀

silvia姐姐還請媽媽和ming 姐姐一齊去

計一計…嘩~~ 6人3狗

I-kennel 百樂寵物會 出發


姐姐見買了這件求生衣多年只用過1-2次, 今日她又“發傻”帶到 I-Kennel 給我‘操水’喎







講真, 我泳術那麼好, 點駛用求生衣喎!
姐姐見我穿得那麼不自在, 又那麼不喜歡, 所以最後都替我脫下

 

阪阪後腳爆甲呀, 所以要著襪仔喎!
好似鴨仔咁多咗2個撲, 唔知會唔會游快咗呢?



DSC_0158a  DSC_0158


蕉餅曲媽的Katherine話要交功課, 所以要迪迪仔幫忙
功課名叫「餅餅看世界」, 內容表達她其中一隻狗狗的角度看這個世界是如何
這當然有游水, 跳水場面啦~ 但她沒有帶自己隻狗狗來, 只好用迪迪頂替
迪迪, 辛苦你了
名副其實"七手八腳"


安裝好了


跳水試機






上回岸, 相機走位……宣告失敗, 再試第二樣吧!!

我這八掛仔當然去八掛她們的"架生"同時, 八下有無零食啦



講下第一次到泳池游水的雙腸兄弟先
可能牠們習慣是由岸邊自己行出海游的, 所以不像我由泳池邊抱下水就立即游, 所以牠們初初下水時, 在池邊直立式企著游的
再次教導之後就慢慢好起來了


還嘗試自己跳水拾波



休息時候還會像2個伯伯站在池邊閒聊


來個3狗游水比賽


中途走狗??

結果當然是我最慢啦

回程車時……
今天很累呀, 躺在媽媽身邊




回到家, 當然可以睡得便自然啦



媽媽話今天陪我玩得很開心, 而且不太辛苦, 所以下次可以再預她呀

1 則留言:

  1. PIPI 今日有埋媽咪陪玩,吾怪得咁開心啦
    [版主回覆08/29/2012 13:54:42]媽媽話pipi只顧自己游唔同其他狗玩
    另外, 媽媽見其他狗玩跳水, 跳得好開心, 她一邊睇一邊笑呀

    回覆刪除