2012年8月11日 星期六

0811~PiPi去牙漬大法の木賊草

12-08-2012  星期日


這是姐姐常寫錯為‘木刷草’「木賊草」

「木賊草」可在藥材店買到, 幾蚊已一大包用好耐 
而這幾支木賊是一位朋友仔送的, 我已放了好一段時間.
可能因為平時我用牙膏牙刷多, 當有特別需要才用木賊幫手



姐姐發現我服用一段時間中藥之後牙漬多了, 用牙膏牙刷都唔甩, 所以今晚試用「木賊」先
姐姐見我不停扭扭擰擰, 所以她不停"鵝"我, 仲話刷完之後有糖糖食
好啦! 給你10-15分鐘吧
 

成功! (^_−)−☆


   

眼看見到, 外露出來的牙齒表面已經刷到了
但下面大臼齒被上面隻臼齒冚住, 好難刷到, 有乜好方法呢?
我已經打側睡在SOFA上給姐姐幫我用木賊擦了
你叫我張開口給姐姐刷?
這樣辛苦的事……No~

最後姐姐試把木賊草"攝"在我2隻牙之間, 用拉拖的方法, 希望慢慢把牙漬清去
OK呀  靚仔晒



其實「木賊草」點用呢?
先用溫水浸,將之軟化,再將木賊直接在牙齒表面打平向上、下摩擦,好似擦牙一樣,只需5分鐘就可以輕易擦走牙齒表面的污漬。
特別位置就把木賊草對摺來刮, 詳細可看 GoFa 媽個Blog介紹


其實我都不太習慣用這木賊, 但有需要的話都無法
對我來說還是"食牙膏"最好

沒有留言:

張貼留言