2007年10月14日 星期日

城門水塘[賞蝶園]

14-10-2007  星期日


 


中午, ck哥哥來臨家中令我十分高興, 因為他的來臨表示這是我出外玩樂的日子


新哥哥和英姐姐與雙腸兄弟在旺角完成服從班後, 便乘租車來接我、媽媽、ck哥哥和silvia姐姐前往城門水塘去.


在城門水塘下車, 先在小食亭與煲煲妹、煲媽、煲爸和她的朋友會合, 再一起步行到[賞蝶園]. 到了[賞蝶園]的草地, 我們各狗都可以大解放了.


 


雙腸兄弟第一次到來, 當然高興地跑來跑去


我也開心得傻笑                      


煲煲玩一會後便喝水水, 真是乖乖女


雙腸兄弟來個小休


回復神精, 當然再"與草地玩遊戲"


雖然相約的狗朋友只有我們4隻狗狗, 但與主人們一起到來的狗狗也有不少. 分別有拉布拉多、芝娃娃、八哥、松鼠、積羅素......等等. 牠們那兒有這麼多主人, 我當然去看看有沒有討吃的機會, 但多次給哥哥和姐姐發現我的行動而叫回來, 所以給哥哥訓話了. 另外, 因我向積羅素作出表示'大哥'的行為, 所以再次給哥哥訓話.                                                      


回家前當然來個合照


我和煲煲都神采奕奕, 但雙腸兄弟已累了..............


對今天的行程很是滿意, 而雙腸兄弟也應滿意吧! 因為牠們表現得這麼疲倦


回到家後, silvia姐姐分別替我、雙腸兄弟的哥哥和細佬洗澡. 晚餐後牠倆兄弟拿了我的新玩具玩著, 我這大哥哥當然不會理會牠們, 而且還給牠們拿回家.


九時多, 我們都累了. 雙腸哥哥在椅下睡了


而細佬陪著我這大哥哥睡         


牠們回家後, silvia姐姐和ming姐姐說我這天表現不錯, 有大哥哥風範. 當然! 因牠們禮讓我這大哥哥, 而我當然會照顧牠們.


8 則留言:

  1. pipi 你地玩得咁開心, 下次我又要強盜帶我一齊去玩先~

    回覆刪除
  2. mac mac同仔仔有排先出得去玩呀!

    回覆刪除
  3. 腸腸兄弟都幾大隻,乖唔乖呀?我鍾意cream腸架,不過冇時間照顧第5隻lu。pipi個樣真係勁女仔。

    回覆刪除
  4. 強盜 ~ 月尾應該會再去, 到時帶埋mac一齊去呀
    戰士 ~ o個段路我媽媽都行到, 所以強盜去應該無問題
    莉莉 ~ 雙腸兄弟都ok乖啦 ! 咁你幾時同靚女pipi玩呀

    回覆刪除
  5. 都係呢邊啱佢地多d.有草地.月尾幾号去??夾到一齊呀??城門我方便呢
    [版主回覆10/19/2007 21:17:00]預計28/10 星期日下午再去喎, 你地係唔係一齊o即

    回覆刪除
  6. 果日無得一齊去,真係可惜啊
    兩隻一齊長大既狗狗,真係特別夾d 喎 好幸福咁
    [版主回覆10/19/2007 21:18:00]搵機會一齊玩啦, thunder 到時一定好開心

    回覆刪除
  7. 最衰果日我唔得閒啦, 如果唔係近近地去城門真係唔錯...
    下次去記住叫埋我!
    [版主回覆10/19/2007 21:18:00]28/10 星期日下午一齊囉

    回覆刪除
  8. 10.28...oh.唔得啊..下次再約了

    回覆刪除