2007年10月6日 星期六

閒在家中

06-10-2007  星期六


今天silvia姐姐閒在家中, 沒帶我出外跑草地, 因姐姐說今天沒有人陪同我們一齊出外, 幫手照顧和抱抱我所以.............

姐姐說她腰骨已開始發痛, 暫時不可再多次抱我, 令上身受重壓, 所以我只好守在家中.

姐姐說雖然守在家中, 但也要給我做點事.................. 剪甲甲. 用了一個多小時才能替我修剪4隻腳腳, 真辛苦姐姐. 但姐姐, 你要知我驚驚才會不停的動彈. 而且這次你又令我其中一隻甲甲傷了一丁點, 不要再有下次了.


吃過'下午茶'之後我的動作是

睡~睡~睡~

姐姐你給我拍照嗎

zzzzzzzz...................

再次拍照


8 則留言:

  1. 個個小朋友都怕剪腳甲...

    回覆刪除
  2. pipi好似瞓到.....流鼻水

    回覆刪除
  3. pi pi ma . 小心身子啊 剪指甲呢d嘢我至驚...hehe所以是爆甜爸的工作啊!!

    回覆刪除
  4. pipi有滴鼻水

    回覆刪除
  5. 個滴鼻水....笑死我.haha

    回覆刪除
  6. 餅ma ~ 係呀, 真係無乜邊個小朋友唔驚剪腳甲 路ma, gofa ma & 牛奶ma ~ 我同過好多個vet 講過pipi好多時都會滴鼻水, 但佢地都話如果係無色唔怕喎 爆甜ma ~ 多謝關心 相比起auditor 已經好好多 . 剪指甲唔係我妹做就我係做, 所以..........

    回覆刪除
  7. 餅餅個friend樂樂都成日滴鼻水, 我地研究所知, 因為狗狗合埋左口, 原本由口出既口水分泌被迫要從鼻出...

    回覆刪除
  8. haha 滴鼻水 ! 佢無俾你的相機聲嘈醒咩? 我個仔都滴鼻 水架, 所以反肚時個頭也不能向天,一定要打側,不讓鼻水倒流會打噴嚏,呵呵

    回覆刪除