2007年10月7日 星期日

媽媽愛心早餐

07-10-2007  星期日

 

雖然今天是星期日, 但因要交月結, 所以需要回公司工作, 而我預算約10:15am出門上班...........真可憐

早上媽媽晨運後怕我睡過時(因她知道我在星期天是不會開鬧鐘), 所以未有再次上床休息, 約9:30am媽叫我起床了. 當我刷牙洗面時, 媽向我表示已弄好麥片給我作早餐, 之後她便上床休息了. 星期一至六因趕著出門, 所以不能吃完早餐後上班, 但加班的星期日時間會比較自由, 所以可吃完早餐才上班.

刷牙洗面後便坐在桌前準備吃麥片時心想....呀! 未喝清水 (早上喝一杯暖水後才吃早餐, 這是多年前媽媽開始教導的, 她說這對身體好. 所以

早上喝一杯暖水已成為我習慣了.
). 準則起來拿水時發現, 原來媽媽除了為我預備
一碗麥片
, 還在麥片旁邊放了
一杯暖水
, 再加上
方麭, 牛油和花生漿
.

雖然不是什麼名貴的燕窩粥, 或是復習的西式早餐, 但那母愛已十分足夠

吃過這麼好的早餐, 當然會精力充沛地上班工作. 因不停的做~做~做~, 所以午飯也沒有吃, 直至6:00pm下班後到ck家中吃大閘蟹.

大閘蟹雖然美味, 但也不及媽媽的愛心早餐好
.

 

媽媽我愛你


7 則留言:

  1. 你好幸福啊! 自小學高年級開始已經未食過媽媽弄的早餐了... 平時只有過時過節才吃到她煮的飯, 不過話說回來, 我也不要她早午晚不停的張羅, 俾著我也覺辛苦吧!

    回覆刪除
  2. 你每次來我屋企訓我都一早起身煮定早餐等你食.

    回覆刪除
  3. 每逢星期日, 我媽咪都會一早起身同朋友去飲茶, 佢會叫醒我一下, 問我幾點出門口, 如果我係下午出街的話, 佢一定會買早餐比我食, 但對比你媽咪的愛心早餐, 真的比下去, 不過我已經好滿足啦~ 我真係覺得媽咪好偉大~ 自問當我做人媽咪時, 會否一樣呢?   答案: 係不會~

    回覆刪除
  4. 以往和媽咪同住時,不珍惜她煮的早餐,常常因為趕時間,而唔食,睇完你個blog,搞到我很懷念添!

    回覆刪除
  5. 好羨慕呢! 不過我媽咪都每日起身,幫我準備飯盒! 我叫過佢唔洗一早起身煲飯,用隔夜飯就得...不過佢話唔好!

    回覆刪除
  6. 我已好耐冇同媽咪住, 而家一個星期媽咪攞湯同飯俾我一次.雖然媽媽煮飯不太可口. 但總是有股媽媽的味道.我覺得好好吃的.

    回覆刪除
  7. 各位 相信大家都有一個愛鍚自己的mama, 而且大家都唔希望mama 咁辛苦為我地3餐張羅, 但有時mama會樂在其中, 最緊要係我地董得欣賞她這份愛心 . 其實好多位都唔係同父母位, 但你地可以好似 ck (pipi 哥) 咁, 每星期最少一晚回家和父母吃食, 與及每星期和父母茗茶 . 另...... ck ~ 係! 知道! 知道每次早餐都令到我好full thanks! 強盜 ~ 相信你係一位好mama c ~ 我讀書時, mama每天早上煮飯俾我用保溫壺帶飯; 而現在, 我會帶隔夜飯, 因為唔想mama 咁辛苦

    回覆刪除