2007年10月7日 星期日

我的第一次 ~ 大閘蟹

07-10-2007  星期日

 

ck在五豐行訂了一籮大閘蟹(14隻4兩半重雌蟹約HK$1000, 而當中有一隻蟹會退錢的), 在今天送到他父母家中, 與他的家人一同品嚐. 雖然有9人一同吃飯, 但他姪兒是不吃的, 這樣4男4女分13隻大閘蟹, 所以是一對男女吃3隻大閘蟹, 而當中他父親吃了3隻蟹.

因大閘蟹送到他父母家時我在公司加班中, 所以未能拍下完整一籮大閘蟹的照片. 蒸大閘蟹的時候, 我還在去他家的車程中, 所以不能親自拍下蒸蟹過程, 這2張'全蟹照'是ck幫我拍下的.

這隻是我吃的大閘蟹, 你們認為我吃後能否把蟹的殘骸組合起來,變回原來的面貌呢?

答案 : 當然是沒可能

ck的弟弟和他的女朋友先吃下蟹的身軀, 牠的腳住後才慢慢剪出蟹肉來吃.

一整天的工作, 令身軀很疲累, 所以自覺胃口不是很好, 但也覺這蟹很鮮甜. 而他家人認為這個價錢的蟹有這麼多蟹糕很是超值.


7 則留言:

  1. 如果你仲想食我可以今個月底再訂, 因10月底的公蟹最好食 , 又大隻(應該差唔多6兩一隻)又多蟹糕, 仲可以俾妳practice下組合翻成隻蟹出o黎 , 好唔好?

    回覆刪除
  2. 好彩我唔係咁喜歡食大閘蟹, 如果唔係, 一定流晒口水呀~ 我聽聞過係可以回復一隻蟹樣的, 但我未見過~ 下次你可以努力試下呀~ 再影相比我睇呀~  

    回覆刪除
  3. 今年我無得吃呀,真係想死呀

    回覆刪除
  4. ck ~ 你order 一籮大閘蟹返黎, 一定要一班人一齊食, 所以你問下大家點先啦 強盜 ~ 我覺得我係無可能可以組合返一隻出黎 戰士 ~ 下年一齊食囉

    回覆刪除
  5. 我好鐘意食蟹糕! 就算無咁多肉 我都要揀有蟹糕既食 呵呵 完整一隻, 我諗隻蟹腳要剪得靚,先至砌到埋一齊 哈哈

    回覆刪除
  6. 又係大閘蟹 唔得喇,我要一個人食6隻........(大叫中)

    回覆刪除