2007年10月5日 星期五

月結的日子

05-10-2007  星期五

 

每個月的7號, 是交月結的日子, 而今個月的7號是星期日, 但我還是需要照常上班

每個月頭1, 2 號東莞廠email一份"香港送往東莞物料一覽表"給我的會計經理, 而經理和我會填上供應物料公司的名稱, 金額, 數量和單號碼. 但東莞同事在表中提供的資料常常錯漏百出, 令到簡簡單單的一份資料要做1, 2 天才能完成 . 填完表後email 回給東莞同事, 等他們交出東莞的[資產負責表] 和 [利潤表].... 等數據需要等1, 2 天. 這樣, 往往需要加班才能在7號交公司的數據給財務總監參閱.

幸好會計經理是個不錯的男士, 他只需我收到東莞的[資產負責表] 和 [利潤表].... 等數據後, 分別輸入電腦和核對其他小型公司資料便可, 那時候我可以下班了. 而財務分析, 他會在下班後開始努力去做 辛苦你了

梁經理

 

希望星期日不需做得太晚, 因為晚上我要前往ck家吃大閘蟹


4 則留言:

  1. 唔好遲到tim呀 , 唔係食剩d蟹腳俾你唔關我事 .

    回覆刪除
  2. 真辛苦你呀~ 星期日都要返工, 希望你可以早收工啦~

    回覆刪除
  3. 小銀, 星期日要返工, 好過份呀, 等多一日月結都得啦, 點解你公司咁"趕"架

    回覆刪除
  4. ck & 強盜 ~ 明早10時多會返到公司開始工作, 直踩到工作完成, 希望可以早到啦 路ma ~ 大陸同事十.一黃金周都要返工, 可況我地 做集團下d公司仔係咁可憐 ka la

    回覆刪除