2009年5月18日 星期一

心血來潮和仔B chat

18-05-2009  星期日


近這半年自覺精神不佳, 所以沒有便用動物傳心術了


 


星期日約同Peggy帶狗狗到荃灣碼頭去, 她對我說:早前一家到西貢散步晚宴時撞見2個警員, 其中一個問她, 仔B是否大肚? 有BB?...... 仔B 是雄性狗狗喎!
我聽見後的表情相信和Peggy當時的表情相同這可想而知仔B肚腩多大.


 


今天Joyance工作面試, 面試過後她會到Peggy家晚飯, 所以也約同我一走前往.


 


在乘MTR去Peggy家途中, 忽然心血來潮想和仔B「傾談」一下...


我:你知唔知有人問你媽媽你係唔係大肚喎! 你可想而知你幾肥! 你唔好咁餵食, 食咁多野啦!


仔B:話唔關佢事, 係爸爸媽媽俾之嘛!


我:爸爸媽媽俾就得, 但你唔可以再問佢地攞, 咁得唔得呀?


仔B:(唔答我)


我:仔B, 你趴係地上時個肚腩頂唔頂住呀? ...... 佢俾我FEEL到趴在地上時, 係有頂住喎!


我:仔B, 你睇下旺旺B幾FIT (仔B爸的媽媽家所養的狗狗, 已15歲了)


仔B:唓! 佢老之嘛! 佢老先會瘦.........你話仔B 幾串.


我:咁你想唔想長命百歲, 長命D, 多D時間陪Peggy媽媽先?......仔B唔啋我了.


我再想像一個畫面...仔B fit的身型/外貌, 和現時有個大肚腩的身型/外貌.
我:仔B, 邊樣好睇o的?......仔B又唔啋我!


之後我再話仔B幾句, 仔B當時嬲我o架. 我再話我現在去緊佢屋食飯, 佢仲便加唔開心 .


 


一入到Peggy屋企, 仔B已經吠我, 仲唔俾我摸  整晚都好似避開我成晚坐開一邊, 唔行近我以前唔會咁o架!


晚返過後, Peggy忽然問我近來有沒有與其他狗狗chat 過?
我:好耐無chat, 但剛才乘MTR來時心血來潮同仔B chat了一會......


向Peggy講述了大約內容後, 她說:掛唔得知見佢唔多開心啦!


我:仲唔啋我呀!


Peggy:係喎!


我:乘MTR來的時候雖然自己覺得和仔B溝通到, 但我都講過有時唔知係我想像出來或者真係chat到. 但當我見到仔B對我的反應時, 我就覺得我應該和仔B溝通到囉!


離開Peggy屋企時向仔B講bye bye, 但仔B唔理我, 躲係餐桌底 成晚坐開一邊, 唔行近我.之前唔係ka 嘛!.


很久之前, Peggy的妹亞Cat, 曾經與仔B chat, 內容大約同時說仔B肥, 要減肥等...
但仔B表示唔覺自己肥和唔覺肥係問題.


仔B的獸醫曾經向Peggy表示, 仔B肉好實, 所以比較難減, 但當然最好盡力減磅.



 


 


pi pi 同樣肥了, 這個summer pi pi 也要游水減了


沒有留言:

張貼留言