2011年5月13日 星期五

0514~瞓sofa好過

14-05-2011  星期六


 


啲人飲醉酒好爛瞓, 尋晚我差d想走出sofa瞓呀


 


我知ck都唔想……
他尋日full day 開會, 開到晚上8點幾就一行16人去酒樓dinner……老總、一班經理和他們一班助理經理.
他那個新任大陸佬老總boss 點可能唔叫他們一班飲酒吖 
ck前前後後夾埋飲咗一支紅酒


晚上差不多11點半仲諗住可以走人, 點知紅酒飲晒仲話要劈啤酒喎  你話死唔死
好彩ck無理, 閃人回家 但返到屋企已經半醉


雖然他安全回家仲上咗床瞓, 但好爛瞓囉


佢瞓時用毛巾被包住自己, 咁我咪輕輕推開佢扯返張被出嚟, 同時前佢冚好被一齊瞓囉. 點知佢轉個身面向我瞓……


嘩! 佢嗰啲有酒味的口氣
不單只咁, 佢仲把左手左腳壓過嚟好重呀
輕輕力推返好佢之後唔夠一分鐘又嚟過


咁唔係路喎, 如果佢一個唔小心申我一腳, 申到我隻 "傷殘腳" 咪好大鑊
心諗, 如果再嚟一次的話, 我會攞張冷氣被走出廳瞓sofa


好彩無出現第三次咋, 如果唔係我一定出去瞓
希望今晚可以安安樂樂咁瞓啦


 


總之一句……淺飲並無大礙, 但多飲害人不淺


1 則留言: