2011年5月16日 星期一

0516~Shopping 2天為PiPi

16-05-2011  星期一


上星期六開埋手上最後一條Preventic(毛囊敵), 所以剛剛過去的星期六到元朗入貨


Berncie 介紹我到『京瑋寵物店』 元朗教育路 72 號豐裕樓G座地舖


$65一條, 幫PI PI、2隻腸、和朋友的八哥, 4隻狗夾埋買11條……嘩! 好多呀
在元朗同區, 我居然見到有店賣$95一條…嘩! 食水好深呀


 


同店, 我買了2包PI PI 上星期吃過的骨骨, 一包給PI PI, 一包給細佬2隻腸
這骨骨店子有八折優惠…… woo~~ 好抵呀


但走遍元朗無一間買Malaseb Shampoo平過 徐正雄診所
$120一支


 


早幾年pipi皮膚出油脂粒, 獸醫叫我買 "Malaseb 藥用沖涼液". 話洗完一次普通沖涼液後, 就用Malaseb在牠出油脂粒的位置捽, 以沖涼液的泡泡醃油脂粒位10-15分鐘……


而在一狗友…餅餅BLOG的「私密保養大法」講述……


Malaseb是藥用沖涼液, 一般皮膚問題如濕疹, 抓損, 多皮屑, 都可以用. 餅餅耐唔耐會有濕疹, 尤其轉天氣或冬天日日著衫焗住都會出粒粒, 會抓損結"招", D"招結到一"餅餅"時, 通常用來沖一次涼洗去死皮就即刻好番了. 用時跟平時沖涼差不多, 弄濕毛髮後直接擦在身起泡... (不要像普通shampoo咁先開水起泡才用上身,我想唔係咁多人知道這才是正確使用一般狗用沖涼液的方法吧 ) 用泡泡按摩耐一點時間才沖水, 可以不用護毛素, 如果皮膚問題持續, 可以隔一星期至十天再沖一次 (看需要程度吧,用後皮膚會乾一點的, 所以不能太密洗); 不過有一枝在家看門口也不錯啊!


沒有留言:

張貼留言