2012年4月14日 星期六

0414~Homemade第一星期

14-04-2012 星期六

我除了吃狗糧、狗餅、狗小食外, 有時家人還會為我預備Homemade食品, 而最多的是晚餐和湯水
等我講下近來食過乜先……

4月4日 ~ 媽媽話豬肉佬送咗舊豬潤俾佢, 佢見今晚姐姐在家過夜和晚飯, 所以蒸咗佢一齊食, 而姐姐仲留咗幾片俾我, 所以晚餐係“豬潤菜芯飯”

4月9日 ~ 到ck哥哥家住, 他當然唔會俾我餐餐食乾糧啦~ 而且今日仲出去玩咗整日咁辛苦喎, 當然回家過後瞓醒要食「愛心omega 3餐」“三文魚蕃茄紅薯仔”加湯


4月10日 ~ 因為姐姐已戒牛肉十多二十年了, 所以哥哥平日在家也不會煮牛肉的, 但今日哥哥為了我預俾了一些鮮牛肉, 所以今晚有“鮮牛肉節瓜菜芯”餐

4月11日 ~ 三蕃湯 是用蕃茄+蕃瓜+蕃薯煲的, 有時還會加入豬肉. 哥哥見這湯都識合我飲, 所以今晚的晚餐是“ 蕃茄蕃瓜蕃薯+瘦肉”和湯


4月12日 ~ 今晚哥哥諗唔到煮乜俾我好, 所以簡單的“菜芯牛肉飯”就算, 但其實都好好味道!

4月13日 ~ 今日哥哥話諗唔到食乜, 所以只好照舊“菜芯牛肉飯”
 
4月14日 ~ 今日哥哥姐姐一齊行街市, 姐姐話好想食煎多春魚, 所以買咗一包, 而當中留咗3條俾我. 雖然我2啖食晒, 但都好開心, 有新嘗試. 還有"雪耳瘦肉"湯, 所以今晚全餐為"雪耳瘦肉菜芯多春魚"+湯

與媽媽同住月,一日三餐食乾糧為主,以菜芯作下午茶
而與哥哥姐姐同住,早餐食乾糧,晚餐是ck哥哥 homemade,但沒有下午茶餐
總之有著有唔著啦

沒有留言:

張貼留言