2012年4月20日 星期五

0420~pipi和姐姐的一夜

20-04-2012  星期五


今天早上, ck哥哥向我們通知, 他身體的東西地位更改如下:
我, Pi P i ~用“行一步跟一步”的貼身方法榮升為「大婆」
姐姐 ~ 幸有一紙婚書,還可站穩等二的「二奶」位
iPhone ~ 由二奶已下降為「三奶」


ck哥哥今天要北上工作, 今晚都不會回來, 家中只得我和姐姐在.
往日如果我在媽媽那邊, 姐姐必定會回娘家陪我; 或帶我回娘家睡, 但今次因為怕一早會下大雨, 下雨天帶我回媽媽家會比較麻煩. 再加上ck哥哥說姐姐已經大了, 應該試試獨自在家中過夜, 所以今晚只好我陪姐姐一起守著這個家門啦

ck哥哥的爸爸下午到來陪我玩了一會, 還給了我一些小食, 而我估他到來還有另一目的……
他驚姐姐這個"無飯煮婦"今晚無飯食, 還會餓親我呀
所以他在廚房整了好一會後打電話姐姐,話, 已經幫你煮定飯和雞翼……
姐姐被突如其來的電話和說話嚇得好無禮貌咁「吓!」咗一聲  仲話驚自己食唔晒
ck哥哥爸爸再問ck哥哥昨晚煲下的湯係唔係未落鹽? 姐姐回答「係! 我會自己落鹽和再煲一煲的(因為落鹽前要取起d俾我嘛)」
她之後再講聲「唔確!」就收線了……真係失禮晒  


晚上, 雨下得很大, 又行雷閃電, 加上哥哥不在家保護我, 我只好躲在廁所




有時會悶在大門前



而今晚我很乖乖, 沒有半夜嘈醒她, 可以給姐姐睡到大天光之後上班

沒有留言:

張貼留言