2012年4月2日 星期一

0402~My Birthday

02-04-2012  星期一

原本預期由昨天開始PI PI 會到炮台山和我一齊住一段日子, 咁今年生日就可以有PIPI陪我 , 但因為媽媽不捨得太長時間無得見PI PI , 所以改期, 改4月9日才開始

 
早幾天Bernice忽然問我4月2日是否得閒? 可否一齊晚餐? 雖然無講點解一齊晚飯, 但我和ck都估到原因的
雖然pi pi 不在, 但預定在家中晚飯的決定沒有改, 而且由ck當廚師 

因為ck和Bernice沒有商議由誰買蛋糕, 所以一天生日有2個蛋糕食呀而且仲係一黑一白, 2款口味
一個是2百多元的ZOE朱古力榛子蛋糕一個白雪般的東海堂芝士蛋糕這2款都是我喜歡的味道



這$4xx FUJIFILM即影即有相機是我在早1-2年前向CK講過……希望陪媽媽出席一些老人中心活動時幫一些couple 的公公婆婆影相, 即影即有送給他們, 而之後我用數碼相機拍回 即影即有相片和他們拿著 即影即有相片的燦爛笑容

我遲遲沒行動, 但CK記得, 他買了送給我他記得我講過的這個「夢話」


Bernice 送的, 也是ZOE, 但這個叫ZOE & BEAR很可愛的小哥基毛公仔, 一淺色一深色, 很象她一對狗狗, 臭臭和迪迪



一次過對著2個CAKE, 可以一次過有多個願望嗎?
但其實最重要是身邊的人和狗都健康快樂


 
 

多謝你……多謝你
簡單過的生日也是快樂的生日


1 則留言:

  1. 請問一下你知不知道你的朋友在哪裡買到Zoe&Bear的東西? 我找過很多地方都找不到它的店。謝謝~
    [版主回覆12/06/2012 14:44:28]問咗朋友....朋友話 ZOE & BEAR 係STANLEY STREET近扶手電梯

    回覆刪除