2008年12月18日 星期四

沒酒品的賤人 ~ K.K.

話說昨晚CK公司Annual Dinner. 聚餐最後當然會來個大合照啦! 大合照最前一行放置一排椅子, 這些椅當然是給數位CEODM和一班經理安坐.


當一班經理你推我讓時, 當中一位DM要求技術部經理K.K.一同安坐, 所以拉了他一下. 已半醉的K.K.不知是誰拉了他一下, 就只向鄰近他的CK打了一拳, 重重的打了CK肚子一拳, CK沒有還手, 只用憤怒的聲音向K.K. 說:「睇清楚邊個拉你啦!


 

這沒酒品的賤人, 大家都要小心!

5 則留言:

  1. 比我借d 依打番佢, 不過當時咁既環境又好難既, 希望ck 冇乜大外啦

    回覆刪除
  2. 我尋日有八舊腹肌仲頂得住

    回覆刪除
  3. 小呷一杯酒, 令人強身健體,
    大喝多杯, 可令人神智不清.
    有八舊腹肌的他, 真的無事嗎?

    回覆刪除
  4. 我最怕d男人响依類公司function飲到半醉, 然後就出事, 雖然我都深信CK有八塊腹肌, 但萬一其中一塊肌失靈既話, 咁咪好易內傷囉
    依位KK人兄, 下次借醉行兇都要睇準d呀, 咪見男人就想KO架  [真瘀皮...]

    回覆刪除
  5. Myspace Chistmas Comments & Graphics

    回覆刪除